تماشاگران با حمایت از پارس جم سهمیه استان بوشهر را حفظ نمایند

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم مقابل پیکان گفت: تیم پیکان از ثبات خوبی برخوردار است و بازی مقابل این تیم آسان نیست.

تماشاگران با حمایت از پارس جم سهمیه استان بوشهر را حفظ نمایند

وی با اشاره به اینکه پارس جنوبی جم در خانه مقابل تیم های مختلف نتایج خوبی را کسب نموده است، ادامه داد: پیکان طی سه سال احیر با حفظ کادری فنی خود نتایج خوبی گرفته و شاهد وضعیت باثباتی در این تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه مقابل استاد خودم انگیزه خاصی دارم و دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه هستیم، توضیح داد: در صورتی که سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم با تیم پیکان هم امتیاز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه پیکان در ضدحملات تیم خطرناکی است، اضافه کرد: باید مراقب بازیکنان سرعتی پیکان باشیم و با تمام احترام به تیم پیکان باید کوشش کنیم در نیمه اول کار حریف را تمام کنیم.

تارتار با بیان اینکه برای رسیدن به بالای جدول انگیزه زیادی داریم، اظهار داشت: امیدواریم داوران ما را یک تیم بدون انگیزه نبینند و حق ما را بدهند و حق دیگران را نمی خواهیم.

وی خواهان حضور گسترده طرفداران پارس جنوبی جم در استادیوم شد و اضافه کرد: به حمایت طرفدارانمان احتیاج داریم و امیدواریم آنها شرایط را درک نمایند و اجازه ندهند این سرمایه استان از دست برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 92

به "تماشاگران با حمایت از پارس جم سهمیه استان بوشهر را حفظ نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران با حمایت از پارس جم سهمیه استان بوشهر را حفظ نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید