بدشانسی شیرجه ایران در بازی های آسیایی، نظرپور مصدوم شد

به گزارش شاتر عکاسی، با مصدومیت شهنام نظرپور تیم ملی شیرجه ایران شانس حضور در شیرجه هماهنگ در بازی های آسیایی را از دست داد.

بدشانسی شیرجه ایران در بازی های آسیایی، نظرپور مصدوم شد

به گزارش خبرنگاران، قرار بود عصر امروز (سه شنبه) 6 شهریور 1397 تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور در ماده تخته سه متر هماهنگ مسابقات شیرجه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت کند که نام ایران از جمع کشورهای شرکت کننده در این ماده خارج شد.

امید حدیقی رییس کمیته فنی شیرجه ایران در این باره اظهار کرد: متاسفانه امروز (سه شنبه) و ساعاتی قبل از شروع مسابقه های شهنام و مجتبی در ماده تخته 3 متر هماهنگ نظرپور از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد. پزشک کاروان فعلا با تزریق سعی در مداوای او داشته که تا به الان این طور نبوده و متاسفانه نمایندگان ما از حضور در مسابقه های این ماده بازماندند.

او اضافه نمود: نظرپور بعد از این مصدومیت دچار ناراحتی روحی گردیده است و به همین دلیل قهرمانان ایران شانس شرکت در این مسابقه ها را در ماده های هماهنگ ندارند.

به این ترتیب می توان گفت تنها نماینده ایران در مسابقه های شیرجه مجتبی ولی پور است که باید در ماده های تخته یک متر و سه متر انفرادی شرکت کند.

به گزارش خبرنگاران، در ماده سکوی ده متر هماهنگ ایران شانس کسب مدال برنز در این رقابت ها را داشت که با این مصدومیت می توان گفت یک مدال برنز از کاروان ایران کم گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 23

به "بدشانسی شیرجه ایران در بازی های آسیایی، نظرپور مصدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدشانسی شیرجه ایران در بازی های آسیایی، نظرپور مصدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید