بانک ها و دستگاه های دولتی حق سرگردان کردن مردم را ندارند

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، مراد ناصری عصر شنبه در بیست و یکمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند گفت: مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی باید پرداخت تسهیلات اشتغال متقاضیان را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

بانک ها و دستگاه های دولتی حق سرگردان کردن مردم را ندارند

وی بابیان اینکه مدیران بانک ها باید مدیران کارکنان تحت نظر خود را نیز هماهنگ نمایند تا با نگرش همه جانبه موضوع ایجاد اشتغال دنبال گردد، گفت: هیچ بانک و دستگاهی حق ندارد درزمینهٔ اشتغال مردم را سرگردان کند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه مدیری که دغدغه حل مسائل مردم را نداشته باشد، جایی در این شهرستان نخواهد داشت، گفت: فضای مناسبی برای تعامل در شهرستان ایجادشده و همگی باید کوشش نمایند که باری از دوش مردم بردارند و مسائل را رفع نمایند چراکه ایجاد اشتغال وظیفه همه دستگاه ها است.

وی بابیان اینکه متولیان اشتغال شهرستان نهاوند نباید اجازه دهند اعتبارات از شهرستان برگشت داده گردد، گفت: پرداختی های تبصره 16 وضعیت خوبی ندارد.

ناصری بابیان اینکه بانک ها باید به روند پرداخت ها سرعت دهند، گفت: برخی بانک ها که بیشترین پرونده و متقاضی به آن ها سپرده شده نفس کارگروه اشتغال را گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران همراهی نمی نمایند، گفت: اغلب پرونده های بلاتکلیف در حوزه های گردشگری و جهاد کشاورزی است که باید مشخص تکلیف شوند.

فرماندار نهاوند در سرانجام با اشاره به آمارهای پرداختی تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان، گفت: سهم شهرستان نهاوند از اعتبارات اشتغال زایی در بخش روستایی 34 میلیارد تومان بوده که تاکنون 206 طرح بااعتباری افزون بر 24 میلیارد تومان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 70

به "بانک ها و دستگاه های دولتی حق سرگردان کردن مردم را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها و دستگاه های دولتی حق سرگردان کردن مردم را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید