AFC به ایران شماره حساب داد، پرداخت جریمه از اعتبارات انباشته فدراسیون

به گزارش شاتر عکاسی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با وجود اعلام شماره حساب به فدراسیون فوتبال برای واریز جریمه این فدراسیون، مبلغ این جریمه را از محل پاداش های فوتبال ایران برداشت خواهد نمود.

AFC به ایران شماره حساب داد، پرداخت جریمه از اعتبارات انباشته فدراسیون

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت صدور مجوز حرفه ای نادرست برای تیم های ایرانی، فدراسیون فوتبال ایران را مبلغ 120 هزار دلار جریمه کرد که از این مبلغ 80 هزار دلار تعلیقی است و در صورت تکرار این تخلف در دو سال آینده، فدراسیون فوتبال علاوه بر پرداخت این مبلغ، مشمول جرایم بیشتری می گردد.

هر چند این تخلف مربوط به سال گذشته است و چه بسا AFC در ادامه آنالیز های خود تخلفاتی را در پرونده تیم های ایرانی در سال 2020 به دست بیاورد.

حمیرا اسدی، مسوول امور بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره ابلاغ این محکومیت به فدراسیون فوتبال ایران گفت این موضوع قطعی است و جای اعتراض وجود ندارد.

این حکم مربوط به کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال است که مسوولیت آن را سهیل مهدی بر عهده دارد و اخیرا با حفظ سمت به عنوان سرپرست کمیته برگزاری لیگ برتر انتخاب شده است.

مسوول امور بین الملل فدراسیون فوتبال از اعلام شماره حساب به فدراسیون فوتبال اطلاع داد و گفت که این جریمه باید تا مدت زمان 30 روز از ابلاغ رای پرداخت گردد.

با توجه به امکان نداشتن انتقال وجه از ایران به حساب AFC و پرداخت نشدن پاداش فوتبال ایران در سال های گذشته، AFC این مبلغ را از اعتبارات فدراسیون فوتبال برداشت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 849

به "AFC به ایران شماره حساب داد، پرداخت جریمه از اعتبارات انباشته فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC به ایران شماره حساب داد، پرداخت جریمه از اعتبارات انباشته فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید