37 فدراسیون، 100 درصد و بقیه 90 درصد بودجه شان را دریافت نموده اند

به گزارش شاتر عکاسی، معاون منابع اقتصادی و پشتیبانی وزارت ورزش گفت: تا به امروز به 37 فدراسیون تخصیص 100 درصد و به بقیه 90 درصد پرداختی داشتیم.

37 فدراسیون، 100 درصد و بقیه 90 درصد بودجه شان را دریافت نموده اند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع اقتصادی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از 90 درصد فدراسیون های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده اند و فقط دو فدراسیون در این خصوص باقی مانده اند که باید آنها هم تا انتها سال کار اتوماسیون اداری را انجام دهند چرا که در غیر این صورت سال آینده امکان پرداخت به آنها وجود ندارد.

وی افزود: در مورد حسابداری تعهدی اقتصادی برخط مشترک آنالیز های لازم صورت گرفته و تا هفته آینده چند نرم افزار به فدراسیون ها معرفی می گردد تا بتوانند قبل از انتها سال آن را نصب و راه اندازی نمایند تا از آغاز سال آینده سیستم واحد داشته باشیم و یاری به شفافیت و حسابرسی راحت تر صورت پذیرد.

فرامرزیان افزود: اخذ شناسه ملی برای هیأت های ورزشی یاری می نماید که سال آینده یاری ها و پرداخت ها مستقیم و با شاخص معین به هیأت های ورزشی در استان ها انجام گردد و به همان نسبت ارزیابی و نظارت داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص در کشور تا امروز 77 درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شده و 67 درصد دریافتی داشتیم اما به 37 فدراسیون 100 درصد و به بقیه حدود 90 درصد پرداختی داشتیم. برای سال آینده احتیاج به مدیریت جدی منابع توسط فدراسیون های ورزشی داریم.

معاون منابع اقتصادی و پشتیبانی وزارت ورزش در انتها گفت: برای افزایش اماکن ورزشی به خصوص زمین های چمن مصنوعی در استان کرمانشاه آمادگی هرگونه همکاری را داریم و به خصوص در روستاهای استان کرمانشاه باید کارهای جدی تر انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 154

به "37 فدراسیون، 100 درصد و بقیه 90 درصد بودجه شان را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "37 فدراسیون، 100 درصد و بقیه 90 درصد بودجه شان را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید