30میلیارد ریال اعتبار به هلال احمر سمنان اختصاص یافت

به گزارش شاتر عکاسی، حسن شکرالهی در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه سی میلیارد ریال اعتبار در قالب کاروان سفر رئیس جمهور به جمعیت هلال احمر استان سمنان تعلق گرفت، ابراز داشت: این اعتبار صرف پروژه های امدادی هلال احمر استان خواهد شد.

30میلیارد ریال اعتبار به هلال احمر سمنان اختصاص یافت

وی همچنین بابیان اینکه در این سفر به صورت ویدئو کنفرانس زمین چمن مصنوعی هلال احمر شاهرود واقع در شهرک ولیعصر (عج) افتتاح و به بهره برداری رسید، اضافه نمود: برای این طرح 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طرح دادرس هفته گذشته در استان اجرایی شد، ابراز داشت: یکی دیگر از طرح های خوب اجرا شده در هلال احمر طرح دادرس است که دانش آموزان را برای مقابله با شرایط سخت آماده می نماید.

شکراللهی بابیان اینکه طرح خادم و آموزش خانه به خانه نیز در جمعیت هلال احمر پیگیری می گردد، اضافه نمود: در این طرح امدادگران با مراجعه به درب منازل به خانواده ها آموزش های لازم را ارائه می دهند تا در صورت بروز حادثه هر خانواده بتواند با انجام اقدامات اولیه موجب نجات جان خود و دیگران گردد لذا همکاری مردم در این طرح لازم است.

به گزارش خبرنگاران، رئیس جمهور سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برای دیدار مردمی وارد شاهرود شد و پس ازآن در سمنان پروژه ها و طرح ها را به وسیله ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 109

به "30میلیارد ریال اعتبار به هلال احمر سمنان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30میلیارد ریال اعتبار به هلال احمر سمنان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید