11 هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تا به امروز 11 هزار و 299 نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

11 هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند

آرزو فلاحی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط شمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان تا به امروز 11 هزار و 299 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این تعداد 414 نفر جان باختند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مبتلایان در حال حاضر مربوط به شهرستان سنندج است، اضافه نمود: شهرستان دهگلان کمترین تعداد ابتلا به کرونا را در حال حاضر دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: اکنون 43 بیمار مبتلا به کرونا در استان در بخش ویژه بستری هستند.

فلاحی با اشاره به اهمیت قرنطینه خانگی در مورد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توضیح داد: در حال حاضر 194 هزار و 579 نفر از لحاظ بیماری کرونا در استان قرنطینه خانگی هستند.

وی خطاب به شهروندان خصوصاً جوانان که با توجه به فصل تابستان، تعطیلی مدارس و اوقات فراغت بدون اهمیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم استفاده از ماسک در پارک ها، میادین و اماکن عمومی در حال تردد هستند نسبت به خطر بیماری کرونا هشدار داد.

طبق اظهارات مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اگر مردم نسبت به اصول بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی بی توجه باشند با موج دیگری از بیماری روبرو خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1165

به "11 هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار کردستانی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید