گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: با شکست هند مدال طلا می گیریم

به گزارش شاتر عکاسی، ملی پوش کبدی بانوان گفت: معتقدم که می توانیم سال جاری راهی فینال می شویم و یکی از مدال های طلای کاروان ایران را به دست می آوریم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: با شکست هند مدال طلا می گیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, غزال خلج, بازیکن تیم ملی کبدی بانوان ایران, پس از پیروزی ایران مقابل کره جنوبی گفت: انتقام گرفتیم. آنها ما را در گرگان شکست داده بودند و خیال می کردند که اینجا هم می توانند همین کار را بکنند, اما طوری با اختلاف امتیاز بالا مقابل آنها به پیروزی رسیدیم که فکر می کنم دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشند.

خلج ادامه داد: بازی خوبی کردیم. احساس می کنم کره ای ها هر سال دارند بهتر می شوند. پایکوبی پاهای آنها فوق العاده است و پیشرفت خوبی داشته اند. باید حواس مان را حسابی جمع کنیم تا از جمع مدعیان عقب نمانیم. در کل بازی خیلی سختی داشتیم. خودمان که فکر چنین نتیجه ای را نمی کردیم, اما خداراشکر با اختلاف شکست شان دادیم.

وی درباره برخوردی که با بازیکن کره ای داشت و باعث آسیب دیدگی اش از ناحیه سر شد, گفت: کاپیتان کره ای ها خشن بازی می کرد. روی یک صحنه زیر یک خم او را گرفتم که نمی دانم چه شد و سرهای ما بهم برخورد کرد. ضربه خیلی محکمی بود و بازیکن کره دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد.

ملی پوش کبدی بانوان درباره اینکه آیا می توانیم به کسب مدال در این رشته امید وارم باشیم, عنوان نمود: ما از گروه خودمان که صعود می کنیم و احتمالاً در ادامه می خوریم به تایلند. آنها یکی از جدی ترین رقیبان ما هستند.اما مهمترین رقیب ایران هند است که باید در فینال شکست شان بدهیم. معتقدم راهی فینال می شویم و سال جاری یکی از مدال های طلای کاروان ایران را به دست می آوریم. 4 سال از تیم ملی دور بودم و رفته بودم سراغ درس و زندگی, اما حالا پرانرژی برگشته ام و می خواهم با مدال طلا راهی ایران شوم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 485

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: با شکست هند مدال طلا می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، خلج: با شکست هند مدال طلا می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید