کونته به اعتراض ساری پاسخ داد

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی اینتر به انتقاد سرمربی یوونتوس در رابطه با گرمای هوا پاسخ داد.

کونته به اعتراض ساری پاسخ داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، جنگ لفظی آنتونیو کونته و مائوریتسیو ساری پس از صدرنشینی اینتر در سری آ و نخستین تساوی یوونتوس آغاز شد. یوونتوس شنبه در هفته سوم سری آ برابر فیورنتینا بدون گل متوقف شد اما اینتر توانست با یک گل اودینزه 10 نفره را شکست دهد و با سه پیروزی پیاپی در رتبه اول قرار بگیرد.

ساری پس از تساوی از وضعیت هوا شکایت کرد و گفت: بازی کردن در این گرمای بعد از ظهر فلورانس سخت است. این موضوع روی آسیب دیدگی داگلاس کاستا، میرالم پیانیچ و دنیلو تاثیر داشت.

کونته درباره این اعتراض گفت: نمی خواهم حرفی بزنم ولی باید آغاز کنیم به آنالیز خرج ها و درآمدهای باشگاه ها. یک نفر ساری را آرام کند چون او اکنون در طرف قدرتمند واقع شده است.

این کنایه به زمانی برمی شود که ساری دو سال پیش به عنوان سرمربی ناپولی در حال رقابت با یوونتوس کونته بود. سرمربی ایتالیایی همواره نسبت به ساعت بازی یوونتوس اعتراض داشت و می گفت آن ها همواره بعد از ما بازی می نمایند که آن عادلانه نیست.

ساری همچنین بارها اعلام نموده بود که ناپولی توانایی رقابت اقتصادی را با یوونتوس ندارد. سرمربی ایتالیایی که در چلسی به راهنمایی تیم انگلیسی مشغول بود اکنون به سری آ بازگشته است و انتقادهایش به جا نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 369

به "کونته به اعتراض ساری پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته به اعتراض ساری پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید