کنایه سنگین کسپر اشمایکل به تیم ملی انگلیس

به گزارش شاتر عکاسی، کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، به شعار معروف انگلیسی ها واکنش نشان داد.

کنایه سنگین کسپر اشمایکل به تیم ملی انگلیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دانمارک یکی از تیم های شگفتی ساز جام تا به اینجای رقابت ها بوده است. آنها تنها با سه امتیاز به مرحله حذفی یورو صعود کردند اما در دور حذفی مقتدرانه ظاهر شده و با غلبه بر تیم های ولز و سپس جمهوری چک پا به ملاقات نیمه نهایی گذاشتند.

دانمارکی ها فرداشب در یک مسابقه حساس به مصاف انگلیس خواهند رفت. کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، پیش از این بازی گفت: واقعاً به این فکر نکرده ام که غلبه بر انگلیس چه ارزشی خواهد داشت. در واقع من بیشتر به خود دانمارک فکر می کنم و خیلی توجهی به انگلیس نداشته ام. مهمترین چیز این است که نتیجه مسابقه برای طرفداران و مردم فوتبال دانمارک چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد.

کسپر اشمایکل در ادامه گفت: یقیناً وقتی در برابر تیمی مانند انگلیس بازی می کنید که از ستاره های بزرگی برخوردار است، قطعاً انتظارات هم بسیار زیاد خواهد بود. البته بعید می دانم که این انتظارات روی تیم خیلی اثر بگذارد. با این وجود ما برای طرفداران و این انتظارات آنها احترام زیادی قائل هستیم و تمام کوشش خود را تا خاتمه انجام خواهیم داد.

اشمایکل بعلاوه در رابطه با شعار معروف طرفداران انگلیس که می گویند فوتبال(جام) به خانه برمی شود گفت: آیا تا به حال چنین اتفاقی اتفاق افتاده است؟و اینکه آیا آنها تا به حال قهرمان این مسابقات شده اند؟ سال 66؟ آن تورنمنت جام جهانی نبود؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1731

به "کنایه سنگین کسپر اشمایکل به تیم ملی انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سنگین کسپر اشمایکل به تیم ملی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید