چاپ اطلاعیه های ارتش در هشت سال دفاع مقدس و جای من بخوان

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انتشار چند کتاب توسط این اداره اطلاع داد.

چاپ اطلاعیه های ارتش در هشت سال دفاع مقدس و جای من بخوان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سرهنگ عباس جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگاران،اظهار کرد: جلدهای پنجم و ششم اطلاعیه های ارتش در هشت سال دفاع مقدس از جمله کتاب هایی به شمار می فرایند که به تازگی منتشر شده اند و می توانند مورد استفاده علاقه مندان و پژوهشگران تاریخ دفاع مقدس قرار گیرند.

وی اضافه نمود: انتشار کتاب های اطلاعیه های ارتش در دوران دفاع مقدس ادامه دارد.

سرهنگ جعفرزاده گفت: کتاب جای من بخوان حاوی زندگی نامه خلبان شهید غفور جدی اردبیلی نیز توسط اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسیده است.

وی به چاپ کتاب راهبرد ولایت اشاره نمود و گفت: شماره های 35 و 36 این کتاب چاپ شده است و چاپ شماره های دیگر در دست اقدام است.

سرهنگ جعفرزاده در بخش دیگر این گفت وگو اظهارکرد:کتاب پرواز تا بی نهایت حاوی زندگی سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی به چاپ سی و دوم رسیده است. همچنین اخیرا کتاب صوتی پرواز تا بی نهایت نیز فراوری شده است.

به گفته وی، اداره فرهنگی و انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته 16 عنوان کتاب چاپ و منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 654

به "چاپ اطلاعیه های ارتش در هشت سال دفاع مقدس و جای من بخوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ اطلاعیه های ارتش در هشت سال دفاع مقدس و جای من بخوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید