پیگیری ابهامات و مسائل اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

به گزارش شاتر عکاسی، تهران (پانا) - همزمان با شروع اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شیوع ویروس کووید19 به دستور دکتر رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مقرر شد هریک از دستگاه های مسئول در اجرای طرح جامع محدودیت ها نسبت به معرفی کننده آگاه و مرتبط با مجموعه خود جهت استقرار 24 ساعته در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام کنند.

پیگیری ابهامات و مسائل اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

به همین دلیل و به موجب حکمی توسط سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، داود مهموم به عنوان مدیر امور استان ها معرفی و در محل قرارگاه مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف ایران، در همین ارتباط داود مهموم مدیر امور استان ها اصناف در ستاد اجرایی قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا گفت: حضور مستمر نماینده اتاق اصناف ایران در قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به جهت تسهیل و تسریع امور مرتبط با اصناف در اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند بوده و چنانچه سوالات و ابهاماتی از سوی اتاق های اصناف کشور مطرح گردد در این قرارگاه اعلام ونسبت به برطرف ابهام مذکور پیگیری های لازم با قید فوریت انجام خواهد گرفت.

مهموم تاکید نمود: همکاری اصناف در اجرای محدودیت ها بسیار مسئولانه بوده و از همین رو رئیس جمهور چندی پیش مراتب قدردانی خود از اصناف کشور را اعلام کردند و وزیر کشور نیز پیش تر از اصناف به علت رعایت محدودیت ها تشکر نموده است.

مهموم درباره عمده سوالات مطرح شده از سوی اصناف در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدویت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید19 در شهرهای کشور شرح داد: بیشتر سوالات و شبهات درباره قرار دریافت هر کدام از رسته های صنفی در گروه های 1، 2، 3 و 4 است که واحدهای صنفی، اتحادیه ها و اتاق های اصناف می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به آدرس www.otaghasnafeiran.ir در جریان فهرست رسته ها در گروه های شغلی و بخشنامه ها و اخبار مربوط قرار گیرند.

وی اضافه کرد: چنانچه روسای اتاق ها، اتحادیه ها و یا کارفرمایان صنفی پاسخ سوال خود را در فهرست تهیه شده، نیافتند و ابهام و سوال دیگری داشتند می توانند با مراجعه به اخبار کرونا، زیر شاخه ارسال سوال در پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به آدرس https://b2n.ir/058589 سوالات خود را ثبت نموده و پاسخ مناسب را دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1357

به "پیگیری ابهامات و مسائل اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری ابهامات و مسائل اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید