پیروزی مس کرمان و توقف بادران در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش شاتر عکاسی، هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال با پیروزی مس کرمان بر خونه به خونه بابل و توقف بادران تهران ادامه یافت.

پیروزی مس کرمان و توقف بادران در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم لیگ دسته یک با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. در بازی اول، دو تیم مس کرمان و خونه به خونه بابل در استادیوم باهنر کرمان به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول این بازی گلی در بر نداشت و تنها موقعیت مهم این بازی در نیمه اول شوت در دقیقه 15 بود که به تیر دروازه خونه به خونه برخورد کرد.

نیمه دوم با حملات بیشتری از سوی مسی ها همراه شد و به گلزنی مس کرمان در این نیمه انجامید. در دقیقه 57 بر روی ارسال امیرحسین عسگری توپ به سجاد حیدری رسید تا او با ضربه سر گل اول مس را به ثمر برساند.

در دقیقه 70 گلی دیگر برای مس به ثمر رسید و سجاد حیدری با حرکت انفرادی با دروازه بان خونه به خونه تک به تک شد و با ضربه فنی، گل دوم را برای مس به ارمغان آورد و نتیجه بازی را دو بر صفر به سود مس کرمان کرد.

این سرانجام ماجرا نبود و مهدی تیکدری در دقیقه 96 گل سوم بازی را برای مس به ثمر رساند و یاران نادر دست نشان در مس کرمان در نهایت موفق شدند صندلی خود را در بالای جدول حفظ نمایند.

بازی بعدی تقابل دو تیم بادران تهران و قشقایی شیراز بود که با تساوی بدون گل پایان یافت تا دو تیم موفق به کسب یک امتیاز از این رقابت شوند.

قشقایی شیراز که هفته گذشته با اتفاقات غیر منتظره ای روبرو شد، این بازی را با تساوی پشت سر گذاشت تا شرایط این تیم در وضعیت بدتری قرار نگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 73

به "پیروزی مس کرمان و توقف بادران در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مس کرمان و توقف بادران در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید