پوتین: نیروی دریایی روسیه به تسلیحات تهاجمی هسته ای هایپرسونیک مجهز می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه گفت که نیروی دریایی این کشور به تسلیحات تهاجمی هسته ای هایپرسونیک و پهپادهای زیردریایی هسته ای مجهز می گردد.

پوتین: نیروی دریایی روسیه به تسلیحات تهاجمی هسته ای هایپرسونیک مجهز می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه گفت که نیروی دریایی روسیه به تسلیحاتی تهاجمی هسته ای هایپرسونیک و پهپادهای زیردریایی هسته ای مجهز خواهند شد.

به گزارش رویترز، بعضی از این تسلیحات که هنوز در مرحله توسعه قرار دارند شامل پهپاد هسته ای زیردریایی پوسیدون بوده که با هدف حمل آن توسط زیردریایی طراحی شده است. موشک های کروز هایپرسونیک زیرکن نیز می تواند بر روی کشتی های روسی مستقر شوند.

ترکیب سرعت، مانورپذیری و ارتفاع موشک های هایپرسونیک، این موشک ها را قادر می سازد با سرعتی بیش از 5 برابر سرعت صوت حرکت نموده و ردیابی و مقابله با آنها را سخت کند.

وی که در جریان رژه دریایی سالانه سنت پترزبورگ صحبت می کرد نگفت که چه زمانی موشک های هایپرسونیک در اختیار نیروی دریایی روسیه قرار خواهد گرفت.

پوتین همچنین اضافه نمود که قابلیت های نیروی دریایی روسیه توسعه یافته و طی امسال این نیرو، 40 کشتی جدید دریافت خواهد نمود.

رئیس جمهور روسیه گفت: استقرار گسترده فناوری های دیجیتال پیشرفته به نیروی دریایی که هیچ هم آوردی در دنیا ندارد به این نیرو مزایای منحصر بفرد و قابلیت های تهاجمی فزاینده ای می دهد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1144

به "پوتین: نیروی دریایی روسیه به تسلیحات تهاجمی هسته ای هایپرسونیک مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: نیروی دریایی روسیه به تسلیحات تهاجمی هسته ای هایپرسونیک مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید