پایگاه صادراتی معاونت علمی در عظیم ترین نمایشگاه تجاری چین حضور یافت

به گزارش شاتر عکاسی، پایگاه صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نمایندگی از شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق به نمایشگاه واردات و صادرات شهر شانگ های چین رفت.

پایگاه صادراتی معاونت علمی در عظیم ترین نمایشگاه تجاری چین حضور یافت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، چین هر سال میزبان نمایشگاه های مختلفی است. نمایشگاه هایی که بهترین راه برای معرفی برند و محصولات فناورانه و دستاورد های قابل ارائه به بازار چین و حتی بعضی کشور های حاضر در این نمایشگاه ها است. به همین دلیل شرکت های ایرانی کوشش می نمایند در این نمایشگاه ها حضور یابند و محصولات خود را به بازار عظیم و پرسود این کشور معرفی نمایند.

یکی از این نمایشگاه ها، نمایشگاه واردات و صادرات شهر شانگ های چین است که سال جاری پنجم تا دهم نوامبر 2020 (15-20 آبان ماه 1399) در حال برگزاری است. اما شیوع ویروس کرونا شرایط را برای حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه سخت نموده است.

به همین دلیل پایگاه صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در چین به نمایندگی از شرکت های ایرانی در این نمایشگاه حاضر شده است. نمایشگاه واردات و صادرات چین، عظیمترین نمایشگاه تجاری در چین محسوب می گردد. همکاری های مالی و فنی و مبادلاتی، بازرسی کالا، بیمه، حمل ونقل، تبلیغات و مشاوره های تجاری از جمله محور های فعالیت این نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1308

به "پایگاه صادراتی معاونت علمی در عظیم ترین نمایشگاه تجاری چین حضور یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه صادراتی معاونت علمی در عظیم ترین نمایشگاه تجاری چین حضور یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید