وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز سعودی تنها شکست و خواری نصیبش شد

به گزارش شاتر عکاسی، وزیر دفاع یمن روز شنبه گفت که ائتلاف سعودی پس از گذشت 6 سال از شروع تجاوز بی رحمانه به این کشور تنها شکست و خواری کسب کرد.

وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز سعودی تنها شکست و خواری نصیبش شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به نقل از المسیره یمن، سرلشکر محمد ناصر العاطفی گفت: 6 سال از حمله بی رحمانه علیه یمن می گذرد و ائتلاف متجاوز چیزی جز شکست و خواری کسب ننموده و بینی اش به خاک مالیده شده است.

وی اضافه نمود: کشورهای ائتلاف متجاوز و کسانی که از آنها حمایت می نمایند، امروز مرحله شروع سرانجام خود را پشت سر می گذارند و پشیمان خواهند شد. آن ها به جلو فرار می نمایند و این فرار کار اشتباهی است؛ زیرا آن ها به جایی که شیرها هستند فرار نموده اند.

وزیر دفاع یمن همچنین تأکید کرد توانایی های نظامی یمن برای نخستین بار در تاریخ این کشور به پیشرفت رسیده است.

العاطفی اضافه نمود، به مردم یمن این خبر خوب را می دهم که آن ها پیروز شده اند؛ زیرا که به خدا تکیه کردند. ملت یمن برای ساخته های خود می جنگد و به کمک خدا آنچه را که کاشته برداشت خواهد نمود.

عربستان همراه با امارات متحده عربی، بحرین، کویت، سودان و مصر از ششم فروردین 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به منظور بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

کشورهای همپیمان عربستان در این جنگ به دنبال مشاهده بی نتیجه بودن آن، بتدریج خود را از ائتلاف عربی کنار کشیدند و فقط امارات به دلیل داشتن اهداف توسعه طلبانه و طمع ورزی های خاص خود در یمن، به حضور نظامی اش در این جنگ تا به امروز ادامه داده است.

این تجاوز نظامی تا به امروز جز کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها نفر از شهروندان محروم و ویرانی زیرساخت ها و قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار در این کشور، نتیجه ای برای متجاوزان به همراه نداشته است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1419

به "وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز سعودی تنها شکست و خواری نصیبش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع یمن: ائتلاف متجاوز سعودی تنها شکست و خواری نصیبش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید