واکنش مرکل به اخراج 3 دیپلمات اروپایی از روسیه

به گزارش شاتر عکاسی، در پی اخراج 3 دیپلمات اروپایی از روسیه به دلیل شرکت در تجمعات غیرقانونی علیه دولت روسیه، صدراعظم آلمان اظهار داشت که احتمال وضع تحریم هایی علیه مقامات روسی در واکنش به این اقدام را رد نمی کند.

واکنش مرکل به اخراج 3 دیپلمات اروپایی از روسیه

با ما سفر کنید و با سفر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز آدینه در واکنش به اخراج 3 دیپلمات آلمانی، لهستانی و سوئدی از روسیه به دلیل شرکت در تجمعات غیرقانونی ضددولتی در حمایت از آلکسی ناوالنی، از احتمال وضع تحریم هایی علیه مقامات روسی اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آنگلا مرکل تصمیم دولت روسیه مبنی بر اخراج 3 دیپلمات اروپایی را محکوم کرد و آن را تصمیمی غیرقابل توجیه و گامی در راستای دور شدن از حاکمیت قانون خواند.

وی همچنین تأکید کرد که برلین احتمال وضع تحریم هایی علیه افراد (مقامات) روسی در واکنش به اخراج دیپلمات های اروپایی را رد نمی کند.

وزارت امور خارجه روسیه روز آدینه طی بیانیه ای 3 دیپلمات آلمانی، لهستانی و سوئدی را که در تظاهرات غیرقانونی در حمایت از آلکسی ناوالنی حضور داشته اند را عنصر نامطلوب خواند و از اخراج آنها از خاک روسیه اطلاع داد.

در بیانیه وزرات خارجه روسیه در مورد اخراج این دیپلمات ها تصریح شده است: طرف روسی انتظار دارد که در آینده نمایندگی های دیپلماتیک پادشاهی سوئد، جمهوری لهستان و جمهوری فدرال آلمان و کارکنان آنها از هنجارها و قوانین بین المللی به طور کامل تبعیت نمایند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1518

به "واکنش مرکل به اخراج 3 دیپلمات اروپایی از روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مرکل به اخراج 3 دیپلمات اروپایی از روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید