هفته اول مستحق شکست نبودیم، بازی با فولاد با استراماچونی خاص است

به گزارش شاتر عکاسی، سید حسین حسینی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به نتیجه بازی استقلال با ماشین سازی در هفته نخست لیگ برتر، گفت: مقابل ماشین سازی در حالی شکست خوردیم که اصلا مستحق این باخت نبودیم. در نیمه دوم حریف را کاملا تحت فشار قرار دادیم و ماشین سازی برای اداره تیم ما راهی جز وقت کشی نداشت.

هفته اول مستحق شکست نبودیم، بازی با فولاد با استراماچونی خاص است

وی اضافه کرد: بازیکنان ماشین سازی آنقدر وقت تلف کردند که داور 6 دقیقه وقت اضافه داد اما متاسفانه این وقت اضافه بلای جان خود ما شد تا در یک ضد حمله و غافلگیری آن اتفاق بیفتد.

دروازه بان آبی پوشان تاکید کرد: بعد از آن باخت خیلی تلاش کردیم تا خاطره بازی را فراموش کنیم و با روحیه ای مناسب برای دیدار با فولاد به میدان برویم.

حسینی اضافه کرد: بازی با فولاد برای ما خیلی مهم است و باید برای این که به اوج برگردیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم. برای این منظور کار ساده ای در پیش نداریم.

وی در ادامه بیان داشت: تجربه بازی اول به تیم ما کمک می کند تا با هوشکمک بیشتری در این بازی حاضر شویم و از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.

سنگربان ملی پوش تیم استقلال تاکید کرد: امیدوارم هواداران در این بازی خانگی به حمایت تیمشان بیایند و با حضور پر شمار در ورزشگاه آزادی روحیه ما را هم بالا ببرند. این اولین باری است که هواداران در یک دیدار خانگی با حضور استراماچونی حضور پیدا می کنند و برای همین این بازی برای تیم ما یک بازی خاص است.

حسینی با اشاره به عقد قرارداد با اسپانسر شخصی گفت: در ایران دروازه بان ها می توانند اسپانسر شخصی برای البسه، کفش و دستکش داشته باشند. من هم با اجازه و هماهنگی باشگاه با یکی از برندهای معتبر قرارداد بستم تا البسه ورزشی مرا در این فصل تهیه کنند و از این بابت بسیار خوشحالم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 311

به "هفته اول مستحق شکست نبودیم، بازی با فولاد با استراماچونی خاص است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته اول مستحق شکست نبودیم، بازی با فولاد با استراماچونی خاص است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید