نتایج نهایی آزمون استخدامی امروز 20 خردادماه اعلام می گردد

به گزارش شاتر عکاسی، نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال 1398 امروز 20 خردادماه اعلام می گردد.

نتایج نهایی آزمون استخدامی امروز 20 خردادماه اعلام می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور در سال 1398 را منتشر کرد.

مطابق این اطلاعیه کارنامه نهایی داوطلبان امروز سه شنبه بیستم خردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

کلیه داوطلبانی که کارنامه قبولی صادر شده است، باید از روز چهارشنبه 21 خردادماه ازطریق مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده مورد نظر، اطلاعات مربوط به ادامه فرایند استخدامی را کسب نمایند. استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی ­های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

داوطلبانی که در زمان های معین شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای آغاز به کار اقدام ننمایند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. بدیهی است در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت نمایندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان معین شده بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز گردد داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، ازانجام مراحل بعدی محروم شده و درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.

اطلاعیه سازمان سنجش در این خصوص را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1103

به "نتایج نهایی آزمون استخدامی امروز 20 خردادماه اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی آزمون استخدامی امروز 20 خردادماه اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید