مقدار تسهیلات طرح جهش فراوری مسکن چقدر است؟

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه قانون جهش فراوری و طرح اقدام ملی همگی جزو طرح های حمایتی دولت در حوزه مسکن محسوب شده اند و در راستای سیاست فراوری مستمر مسکن برنامه ریزی و اجرا می شوند، شرح داد: تمامی طرح های حمایتی مسکن مشمول مشوق ها و تخفیف های دولتی هستند.

مقدار تسهیلات طرح جهش فراوری مسکن چقدر است؟

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در جلسه ای که با موضوع مسکن به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد تاکید بر اجرای طرح جهش فراوری مسکن و توسعه آن شد که جزو سیاست های پیش روی وزارت راه و شهرسازی است.

محمودزاده با اشاره به اینکه دولت هیچ واحد مسکونی را نمی سازد و تنها بسترسازی برای فراوری مسکن می نماید، توضیح داد: سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی فراوری مستمر و انبوه مسکن است.

او اعلام کرد: هر امتیازی که دولت بتواند برای مسکن حمایتی مصوب کند به تمامی پروژه ها از جمله طرح اقدام ملی و جهش فراوری مسکن، تعلق می گیرد. به اسم نمونه افزایش سقف وام مشمول واحدهای شروع شده و در حال تکمیل خواهد شد و بعلاوه تخفیف های اعمال شده برای طرح جهش فراوری مسکن شامل حال طرح اقدام ملی مسکن هم می گردد.

این مقام مسئول درباره مقدار تسهیلات وام ساخت مسکن هم گفت: مقدار ساخت وام مسکن هم معین شده است و براساس قیمت تمام شده فرق دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1826

به "مقدار تسهیلات طرح جهش فراوری مسکن چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار تسهیلات طرح جهش فراوری مسکن چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید