منچستریونایتد با بودجه ای هنگفت در پی جذب بازیکنان جدید، ورنر؛ گزینه اول

به گزارش شاتر عکاسی، باشگاه منچستریونایتد میخواهد در ماه ژانویه و البته تابستان آینده با بودجه ای قابل توجه بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

منچستریونایتد با بودجه ای هنگفت در پی جذب بازیکنان جدید، ورنر؛ گزینه اول

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، آغاز ضعیف منچستریونایتد در رقابت های فصل جاری که بدترین آغاز این تیم در رقابت های لیگ برتر انگلیس در 30 سال اخیر بوده است، مدیران این باشگاه را به فکر تقویت خطوط مختلف این تیم انداخته است. بر اساس ادعای نشریه دیلی میل انگلیس مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند تابستان آینده 300 میلیون پوند را جهت خرید بازیکنان جدید اختصاص دهند و جیمس مادیسون هافبک انگلیسی لسترسیتی، سائول نیگس هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید و موسی دمبله مهاجم فرانسوی المپیک لیون در بین گزینه های مدنظر آنهاست.

نشریه انگلیسی اکسپرس هم گزارش داد باشگاه منچستریونایتد که پس از جدایی روملو لوکاکو و الکسیس سانچس از این تیم، در فکر تقویت خط حمله خود است، میخواهد در ماه ژانویه و در نقل وانتقالات زمستانی شانس خود را برای به خدمت دریافت تیمو ورنر از راسنبال لایپزیگ امتحان کند. منچستری ها اما شانس کمی برای جذب این مهاجم آلمانی دارند که پیش از این مورد توجه لیورپول هم قرار داشت، چون بعید به نظر می رسد مدیران باشگاه لایپزیگ با جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی موافقت نمایند، مگر اینکه من یونایتد در انتها فصل سراغ ورنر برود.

ورنر 23 ساله که به تازگی قراردادش را با لایپزیگ تا سال 2023 تمدید کرد، تاکنون در 124 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم آلمانی به میدان رفته و 68 گل نیز به ثمر رسانده است. مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان که ارزشش در بازار نقل وانتقالات 65 میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل هم روی فرم و شکل خوبی است و در 8 بازی بوندس لیگایی 6 گل برای لایپزیگ به ثمر رسانده است.

شاگردان اولگنار سولسشایر که از هشت بازی اول خود 9 امتیاز کسب نموده اند و در حال حاضر در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند، از ساعت 19 امشب (یکشنبه) در استادیوم اولدترافورد پذیرای لیورپول صدرنشین هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 419

به "منچستریونایتد با بودجه ای هنگفت در پی جذب بازیکنان جدید، ورنر؛ گزینه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد با بودجه ای هنگفت در پی جذب بازیکنان جدید، ورنر؛ گزینه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید