مرگ 793 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش شاتر عکاسی، با مرگ 793 بیمار مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته، این کشور یک بار دیگر رکورد بیشترین قربانیان ویروس کرونا در یک کشور طی یک روز را شکست.

مرگ 793 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا بیان کرد شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته 793 نفر افزایش یافته و به بیش از 4800 نفر رسیده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار متبلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز حدود 53600 نفر اعلام نموده است که این رقم در مقایسه با آمار روز گذشته بیش از 6500 نفر افزایش نشان می دهد.

ایتالیا بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا را به خود اختصاص داده است. این کشور روز پنج شنبه از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا، از چین که در رسانه های غربی به عنوان مبدأ شیوع کرونا معرفی می گردد نیز پیش افتاد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا اکنون حدود 50 درصد بالاتر از تعداد قربانیان این ویروس در چین است.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 911

به "مرگ 793 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 793 بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید