مرخصی باحقوق یک ماهه به کارمندان فیس بوک در ایام کرونایی

به گزارش شاتر عکاسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در امریکا فیس بوک یک طرح مرخصی جدید را به اجرا گذاشته که به موجب آن کارکنان این شرکت که باید از اعضای خانواده و اقوام مریض خود مراقبت نمایند تا حداکثر یک ماه در مرخصی به سر خواهند برد و طی این مدت حقوق نیز دریافت خواهند کرد.

مرخصی باحقوق یک ماهه به کارمندان فیس بوک در ایام کرونایی

در شرایطی که بیشتر شرکت های فناوری آمریکا برای اعطای مرخصی و پرداخت حقوق به کارکنان خود که به خاطر ابتلای خود و عزیزانشان به کرونا در سر کار حاضر نمی شوند، سختگیری های بی سابقه ای اعمال می نمایند، فیس بوک به سرعت سیاست خود را در این زمینه تغییر داده است.

سخنگوی فیس بوک هدف از این اقدام را حمایت از کارکنان این شرکت و خانواده های آنها و رفع کردن نیازهای آنها در شرایط حساس فعلی دانسته است. اجرای طرح 30 روزه فیس بوک به آن دسته از کارکنان این شرکت که اعضای خانواده شان در خارج از آمریکا به کرونا مبتلا شده اند، امکان می دهد تا به سرعت به کشورهای دیگر سفر نمایند و از عزیزان خود مراقبت نمایند.

از زمان همه گیر شدن ویروس کرونا، فیس بوک بیشتر 45 هزار کارمند خود را به دورکاری فرستاده و هزار دلار یاری هزینه نیز در اختیار کارمندان دورکار خود قرار داده تا از آن برای خریدهای ضروری به منظور دورکاری و نگهداری از بچه ها استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 921

به "مرخصی باحقوق یک ماهه به کارمندان فیس بوک در ایام کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرخصی باحقوق یک ماهه به کارمندان فیس بوک در ایام کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید