مربی قایقرانی بانوان: دریافت سهمیه المپیک با 4 ماه تمرین ممکن نبود

به گزارش شاتر عکاسی، مربی تیم ملی بانوان قایقرانی آب های آرام گفت: دریافت سهمیه المپیک در مسابقات جهانی کار بسیار سختی بود با این حال از عملکرد بانوان راضی هستم و انتظاری که داشتم را تا حدود زیادی برآورده کردند.

مربی قایقرانی بانوان: دریافت سهمیه المپیک با 4 ماه تمرین ممکن نبود

مهسا مجللی در مصاحبه با خبرنگاران درباره عملکرد بانوان در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: رکوردهای بانوان در مسابقات جهانی دقیقا همان رکوردهایی بود که در تمرینات به آنها رسیده بودیم و واقعا انتظار بهتر از این را نداشتیم. قبل از اینکه به مسابقات جهانی هم اعزام شویم، گفته بودم هدف ما از شرکت در مسابقات جهانی این است که محکی بزنیم و همچنین ببینیم بقیه کشورهای آسیایی در چه جایگاهی قرار می گیرند تا در ادامه برنامه ریزی ما باید به چه صورت باشد.

مجللی در پاسخ به این پرسش که برنامه ای برای کسب سهمیه المپیک نداشتید، تاکید کرد: دریافت سهمیه المپیک در مسابقات جهانی کار فوق العاده سختی بود و اگر واقع بین باشیم با حدود چهار ماه تمرین انجام آن امکان پذیر نبود.

او در مورد عملکرد آرزو حکیمی و هدیه کاظمی در قایق دونفره گفت: عملکرد قایق دونفره در مسافت 200 متر واقعا خوب بود و در مسافت 500 متر هم رکوردی که به ثبت رساندند، تقریبا همان بود که در تهران ثبت کرده بودند اما با توجه به اینکه در مسابقه تاکتیک جدیدی را انجام دادند، رکوردشان می توانست یکی دو ثانیه بهتر باشد اما در کل رکوردشان در همین حدود بود و انتظار عملکرد خیلی بهتر از این نداشتم.

مجللی در پاسخ به این پرسش که حکیمی و کاظمی در قایق دونفره به خوبی هماهنگ شده اند یا هنوز به زمان بیشتری نیاز هست، شرح داد: هماهنگ هستند اما برای کسب نتیجه بهتر قطعا به زمان بیشتری نیاز داریم. از این به بعد هم برنامه ریزی مدون و جدی را هم در بخش کایاک و هم کانو برای قهرمانی آسیا داریم.

او در مورد اینکه مدت زمان باقی مانده تا قهرمانی آسیا برای اینکه ملی پوشان کاملا آماده باشند، کافی هست یا خیر، تاکید کرد: درمدت زمانی که داریم همه تلاشمان را می کنیم تا ملی پوشان به بالاترین سطح از آمادگی خودشان برسند.

او در مورد عملکرد الناز شریفیان در قایق تک نفره قهرمانی جهان نیز گفت: الناز ورزشکار جوانی است. قطعا راه زیادی در پیش دارد و از عملکردش راضی بودم حتی توانست در این مسابقات رکورد زمانی خودش را بهتر کند. در مجموع بانوان خوب بودند و چیزی که انتظار داشتیم را تا حدود زیادی برآورده کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 318

به "مربی قایقرانی بانوان: دریافت سهمیه المپیک با 4 ماه تمرین ممکن نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی قایقرانی بانوان: دریافت سهمیه المپیک با 4 ماه تمرین ممکن نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید