محمودزاده: کار بعضی باشگاه ها از دقیقه 90 هم گذشته و به وقت های اضافه رسیده، کارت بازی 5 یا 6 بازیکن جدید استقلال صادر شده است

به گزارش شاتر عکاسی، فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ اعلام نمود که بیشتر باشگاه ها بخشی از مسائل حقوقی خود را رفع نموده اند و اینکه کارت بازی پنج یا شش بازیکن جدید استقلال صادر شده است.

محمودزاده: کار بعضی باشگاه ها از دقیقه 90 هم گذشته و به وقت های اضافه رسیده، کارت بازی 5 یا 6 بازیکن جدید استقلال صادر شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمودزاده در نشست خبری امروز (پنجشبه) خود در محل سازمان لیگ فوتبال گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مواضع خود را درباره باشگاه های بدهکار اعلام نموده بودند و باشگاه ها در بدنه حقوقی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و در کمیته های استیناف و انضباطی، پرونده هایی داشتند. در همین رابطه جلسات خوبی در فدراسیون فوتبال برگزار گردید که تا این لحظه اکثر باشگاه ها، بخشی از مسائل حقوقی را حل کردند. البته همه باشگاه ها نتوانستند تمام کارت های بازی برای بازیکنان جدید خود را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: بخشی از قرادادها به ثبت نرسیده و کارت های بازی صادر نشده است، اما با توجه به ضمانت های بانکی که باشگاه ها در اختیار دو کمیته مربوطه (انضباطی و معین وضعیت) و سازمان لیگ قرار دادند، به همان مقدار، کارت بازی بازیکنان خود را دریافت کردند. با این حال بعضی باشگاه ها از جمله پرسپولیس، تراکتور، سایپا، شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان توانستند مسائل خود را کاملاً حل نمایند و سه تیم پیکان، سپاهان و ذوب آهن هم از ابتدای فصل مسئله ای نداشتند.

رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ درباره باشگاه های بدهکاری که مشکل خود را حل نکردند، گفت: باشگاه هایی چون صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی، استقلال، نساجی، ماشین سازی و شهر خودرو با ارائه تضامین مربوطه، کارت بازی بخشی از بازیکنان خود را دریافت کردند. امیدواریم هفته های بعدی این مشکل رفع گردد.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است کارت بازی بعضی بازیکنان استقلال صادر نگردد، توضیح داد: ممکن است کارت بازی بازیکنان جدید این تیم تا بازی فردا (ماشین سازی) صادر گردد. ما، سازمان لیگ و سایر نهادها تا پاسی از شب حضور داریم و مسئله ای بابت حضور ما نیست. این بستگی به قدم هایی دارد که باشگاه ها باید بردارند. باشگاه استقلال تضامین حقوقی و اقتصادی را ارائه نموده است و توانسته کارت بازی پنج تا شش بازیکن جدید خود را دریافت کند.

رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ درباره بازیکنان استقلال که کارت بازی آنها صادر شده است، اعلام کرد: کارت بازی دیاباته، رضاوند، دشتی و چند بازیکن دیگر صادر شده است. سیاوش یزدانی محروم است و کارت بازی او صادر نشده. فتحی در مکاتبه رسمی که با ما داشته، قول داده است که این مشکل را در هفته های آینده حل نماید که امیدوارم مشکل سایر بازیکنان حل گردد. این موضوع توسط رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال رصد می گردد و اگر مسائل حل نگردد، کارت بازی تمام بازیکنان جدید استقلال صادر نخواهد شد.

محمودزاده درباره حضور بهرام رضاییان در سازمان لیگ برای حل مشکل بازیکنان جدید پارس جنوبی جم گفت: باشگاه پارس جنوبی مانند باشگاه شهر خودرو، تنها یک پرونده حقوقی قطعی دارد که با توجه به تضمین اقتصادی ارائه شده به سازمان لیگ و فدراسیون، مسئله ای بابت صدور کارت بازی بازیکنان جدید خود ندارند. مدیران پارس جنوبی قول دادند بدهی خود را تا هفته آینده پرداخت نمایند.

وی درباره اینکه در روز تعطیل هم در سازمان لیگ حضور دارد، گفت: ما تا ساعت 1:30 بامداد امروز (پنجشنبه) برای حل مسائل باشگاه ها در سازمان لیگ حضور داریم. امروز و فردا در سازمان لیگ هستیم و امیدواریم مشکل باشگاه ها حل گردد.

رئیس کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ درباره بی نظمی باشگاه ها و موکول کردن حل مسائل به دقیقه 90 اعلام کرد: با وجود اینکه سازمان لیگ و رسانه ها موضوع حل مشکل بدهی باشگاه ها را مطرح کردند، بعضی باشگاه ها ما را اذیت کردند. کار از دقیقه 90 هم گذشته و به وقت های اضافه رسیده است.

وی با گلایه از عدم پیگیری مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای حل مشکل خود گفت: با وجود تماس های اجرا شده با هیئت فوتبال استان خوزستان، مدیران نفت تا این لحظه برای حل مشکل این باشگاه نیامدند و برای ارائه تضمین های اقتصادی به منظور صدور کارت بازی بازیکنان جدید خود مکاتبه رسمی ننموده اند. با این شرایط چه انتظاری از سازمان لیگ دارند؟ بعضی باشگاه ها به موقع اقدام کردند و بعضی هم مشکل حقوقی داشتند، اما نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان قدیمی خود اقدام کردند و کارت بازی گرفتند. بعضی باشگاه ها هم دقیقه 90 آمدند که این جای تعجب دارد. این بی نظمی شما خبرنگاران را هم آزار می دهد و نمی دانم چه زمانی حل می گردد.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است نفت مسجدسلیمان از مسابقات لیگ برتر حذف گردد یا خیر، عنوان نمود: تأکید رؤسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر این است که بر مدار قانونی حرکت کنیم و تا پاسی از شب و فردا هم منتظر دوستان می مانیم. حذف تیم یا نتایج بازی ها در اختیار کمیته انضباطی است. انتظار می رود جلوی این بی نظمی گرفته گردد و امیدواریم این مسائل در آینده به حداقل برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 309

به "محمودزاده: کار بعضی باشگاه ها از دقیقه 90 هم گذشته و به وقت های اضافه رسیده، کارت بازی 5 یا 6 بازیکن جدید استقلال صادر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: کار بعضی باشگاه ها از دقیقه 90 هم گذشته و به وقت های اضافه رسیده، کارت بازی 5 یا 6 بازیکن جدید استقلال صادر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید