فوتبال دنیا، مارسلو دربی مادرید را از دست داد

به گزارش شاتر عکاسی، فوتبال دنیا - مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید بازی حساس پیش روی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد.

فوتبال دنیا، مارسلو دربی مادرید را از دست داد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید در حالی فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لالیگا اسپانیا پذیرای اتلتیکومادرید است که اخبار خوبی به گوش طرفداران این تیم نمی رسد. باشگاه رئال مادرید در آستانه دربی مادرید با انتشار بیانیه ای در تشریح وضعیت مارسلو بیان کرد که این بازیکن از ناحیه عضلات کشاله ران پای راست خود دچار آسیب دیدگی گردیده و باید فرایند ریکاوری مارسلو ادامه پیدا کند. این بدین معناست که رئالی ها مدافع برزیلی خود را برای بازی فردا شب در اختیار نخواهند داشت.

مارسلو در جریان بازی چهارشنبه شب رئال مادرید مقابل سویا که در آن با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند، دچار این آسیب دیدگی شد. به نظر می رسد خولن لوپتگی از ناچو به جای مارسلو در ترکیب اصلی کهکشانی ها استفاده کند. جدول رده بندی لالیگا

دنی کارواخال هم دیگر بازیکن رئال مادرید است که رسیدنش به دربی مادرید در هاله ای از ابهام است. ایسکو هم دیگر غایب رئال مادرید در بازی فردا شب خواهد بود، بازیکنی که به تازگی آپاندیسش مورد عمل جراحی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 57

به "فوتبال دنیا، مارسلو دربی مادرید را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مارسلو دربی مادرید را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید