فراکسیون الفتح استعفای هادی العامری را تائید کرد

به گزارش شاتر عکاسی، فراکسیون ائتلاف الفتح در مجلس عراق درباره استعفای هادی العامری رئیس این ائتلاف از عضویت مجلس توضیحاتی ارایه کرد.

فراکسیون الفتح استعفای هادی العامری را تائید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عین العراق، احمد الاسدی سخنگوی رسمی فراکسیون ائتلاف الفتح در مجلس نمایندگان عراق گفت: العامری پافشاری زیادی برای مشارکت و حضور در جلسات مجلس بویژه جلسات تصمیم گیری درباره مسائل و مصوبات مهم داشت.

وی اضافه نمود: مشغول بودن العامری به بسیاری از مسائل سیاسی باعث شد که نتواند در جلسات دیگر حضور یابد و در نتیجه انسجام ائتلاف الفتح در داخل مجلس، العامری تصمیم به استعفا و نامزد کردن عبدالکریم الانصاری به عنوان جانشین گرفت تا بخشی از ائتلاف الفتح و نمایندگی این ائتلاف در داخل مجلس باشد.

الاسدی توضیح داد: چهار یا پنج کرسی خالی در مجلس است و ضروری است که این کرسی ها پر گردد تا مجلس نقش نظارتی خود را با اعضای کامل انجام دهد.

در همین حال، مجلس عراق نیز با درخواست استعفای هادی العامری موافقت کرد.

بخش رسانه ای مجلس عراق در بیانیه ای گفت: ریاست مجلس وصول استعفای هادی العامری به مجلس و جایگزینی عبدالکریم یونس به جای وی را اعلام می نماید تا اینکه یونس در جلسات آینده سوگند قانون اساسی یاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1057

به "فراکسیون الفتح استعفای هادی العامری را تائید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراکسیون الفتح استعفای هادی العامری را تائید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید