فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار تمدید قرارداد کونته است

به گزارش شاتر عکاسی، فدراسیون فوتبال ایتالیا همان رویکردی را برای قرارداد سرمربی فعلی خود در پیش گرفته است که در خصوص قراردادش با چزاره پراندلی داشت.

فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار تمدید قرارداد کونته است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو ابراز امیدواری کرد که آنتونیو کونته، سرمربی آتزوری پیش از اتمام قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا با تمدید آن موافقت کند. قرارداد کونته با آتزوری تا سرانجام یورو 2016 اعتبار دارد و او پیش از این گفته است نمی خواهد به سرنوشت چزاره پراندلی، سرمربی پیشین لاجوردی پوشان که قبل از جام جهانی 2014 قراردادش تمدید و پس از آن رقابت ها اخراج شد، دچار گردد.

با این حال تاوکیو خاطرنشان کرد اگر کونته بخواهد حاضر است قراردادش را پیش از برگزاری رقابت های یورو 2016 تمدید کند و تا بعد از جام جهانی 2018 هم به فعالیت خود در آتزوری ادامه دهد.

تاوکیو به شبکه رای اسپورت گفت: من مطمئنم که کونته قراردادش را تمدید خواهد نمود. او مثل پسرم است. با این حال اگر تصمیم بگیرد کارش را در جایی دیگر ادامه دهد، مانعش نمی شویم و به سراغ جانشینی شایسته برای او خواهیم رفت.

کونته مدتی است که آغاز به یادگیری زبان انگلیسی نموده و بعضی از رسانه های از این موضوع به عنوان نشانه ای از تصمیم وی برای ترک آتزوری برای مربیگری در یکی از تیم های لیگ برتر جزیره یاد نموده اند.

تاوکیو در این خصوص مطرح نمود: این واقعیت که کونته یک سال است آغاز به یادگیری زبان انگلیسی نموده، تعجب آور نیست. این روزها همه باید به این زبان مسلط باشند.

تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی یورو 2016 با تیم های بلژیک، جمهوری چک و سوئد رقابت خواهد داشت.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 549

به "فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار تمدید قرارداد کونته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال ایتالیا خواستار تمدید قرارداد کونته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید