شکست اسنوکربازان ایران در مسابقات جبل الطارق، شرایط عجیب برگزاری مسابقات با وجود کرونا

به گزارش شاتر عکاسی، حسین وفایی و سهیل واحدی، ملی پوشان اسنوکر ایران در مسابقات جبل الطارق از حریفان شکست خورده و حذف شدند.

شکست اسنوکربازان ایران در مسابقات جبل الطارق، شرایط عجیب برگزاری مسابقات با وجود کرونا

به گزارش خبرنگاران، سهیل واحدی، ملی پوش اسنوکر ایران که در مسابقات اسنوکر آزاد جبل الطارق شرکت نموده است، در مقابل حریفش با نتیجه چهار بر صفر باخت و از گردونه رقابت ها حذف شد.

تیان پنگفی، اسنوکرباز چینی در حالی مقابل نماینده ایران نهاده شد که در رنکینگ دنیای حرفه ای ها در رده 56 قرار گرفته است. واحدی در صندلی 106 حرفه ای ها است.

حسین وفایی که جزو 39 اسنوکرباز برتر دنیا است، دیگر نماینده ایران بود که مقابل جک لیسوسکی انگلیسی نهاده شد و با نتیجه چهار بر صفر شکست را پذیرا شد. این اسنوکرباز انگلیسی در رده 13 حرفه ای ها قرار گرفته است.

وفایی در گفت وگو با خبرنگاران، در باره شرایط برگزاری این رقابت ها با وجود کرونا گفت: مسابقات هنوز در جریان است اما هیچ تماشاگری در این رقابت ها حضور ندارد.

این ملی پوش ایران اضافه کرد: حتی بازیکنان هم نمی توانند رقابت دیگر حریفان را تماشا نمایند و تا زمانی که نوبت به مسابقات خودشان نشده باشد، اجازه ورود به سالن را ندارند. همچنین هیچ شخص غریبه ای حق ورود به مسابقات را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 893

به "شکست اسنوکربازان ایران در مسابقات جبل الطارق، شرایط عجیب برگزاری مسابقات با وجود کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست اسنوکربازان ایران در مسابقات جبل الطارق، شرایط عجیب برگزاری مسابقات با وجود کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید