سی ان ان: ترامپ در ظاهر به چینی ها می تازد اما در خفا با آنها داد و ستد می نماید

به گزارش شاتر عکاسی، هرچند دونالد ترامپ موضع سختی درباره چین اتخاذ نموده اما شرکت های متعلق به او تجارت پرسودی با تجار چینی دارند.

سی ان ان: ترامپ در ظاهر به چینی ها می تازد اما در خفا با آنها داد و ستد می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری سی ان ان با استناد به آمار اداره گمرگ آمریکا گزارش داد، از ماه سپتامبر شرکت های متعلق به خانواده ترامپ بیش از 8 تن کالا از چین وارد نموده اند.

بر اساس این گزارش، بیش از 6 تن از این 8 تن در پاییز سال گذشته به هتل بین المللی ترامپ تحویل داده شد و در همان زمان ترامپ توئیت کرد: ما در مذاکره با چین خیلی خوب داریم عمل می کنیم.

ترامپ گفته است از زمانی که به کاخ سفید آمده مدیریت تجارت خود را به فرزندانش واگذار نموده است اما به صورت کامل از کنترل شرکت های خود دست برنداشته و تعیین نیست که تا چه حدی به صورت روزانه درگیر تجارت خصوصی خود است.

خریدهای سازمان های ترامپ از چینی ها در تضاد با پیغام های دولت او قرار گرفته است که از آمریکایی ها خواسته است از کالاهای آمریکایی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1140

به "سی ان ان: ترامپ در ظاهر به چینی ها می تازد اما در خفا با آنها داد و ستد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: ترامپ در ظاهر به چینی ها می تازد اما در خفا با آنها داد و ستد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید