سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا

به گزارش شاتر عکاسی، تیم فوتبال رئال مادرید با وجود داشتن موقعیت های گلزنی نتوانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و سومین تساوی پیاپی اش در لالیگا به ثبت رسید.

سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید در آخرین بازی اش در سال 2019 به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در سانتیاگو برنابئو بدون گل متوقف شد.

سفیدپوشان از شروع بازی توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند اما در گلزنی ناکام ماندند. مادرید یک بار هم تیرک دروازه اتلتیک را لرزاند و نتوانست دروازه حریفش را باز کند. در مقابل اتلتیک از تک فرصت هایش بهره نبرد تا این نیمه حساس بدون گل تمام گردد.

در نیمه دوم شرایط تغییر پیدا نکرد. در حالی که مادرید حمله می کرد، اتلتیک به گل دست یافت اما داور آن را آفساید اظهار داشت. شاگردان زین الدین زیدان در نیمه دوم هم از فرصت های شان بهره نبردند. ضربه لوکا یوویچ در دقیقه 86 هم به تیرک برخورد کرد. در نهایت بازی بدون گل به خاتمه رسید.

این سومین تساوی رئال مادرید در لالیگا بود و این تیم اختلافش با صدر جدول به دو امتیاز رسید. پیش از این تیم های بارسلونا و مادرید در امتیاز 36 برابر بودند. سفیدپوشان اکنون با 37 امتیاز در صندلی دوم جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 645

به "سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید