سقوط تاریخی فراوری ناخالص داخلی فرانسه خبرنگاران

به گزارش شاتر عکاسی، محدودیت های مالی و اجتماعی وضع شده برای مقابله با شیوع کرونا باعث شده فراوری ناخالص داخلی فرانسه با سقوط تاریخی 8.2 درصدی روبرو گردد.

سقوط تاریخی فراوری ناخالص داخلی فرانسه خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از راشاتودی، داده های مؤسسه آمار و مطالعات مالی فرانسه نشان داد که محدودیت های مالی و اجتماعی وضع شده برای مقابله با شیوع کرونا باعث شده است تا فراوری ناخالص داخلی فرانسه با سقوط تاریخی 8.2 درصدی روبرو گردد.

پیش از این، این مؤسسه تخمین زده بود که اقتصاد فرانسه 8.3 درصد آب خواهد رفت.

اما در این گزارش جدید آمده است: فعالیت های مالی فرانسه پس از رشد 1.9 درصدی در سال 2019، در سال 2020 با سقوط بی سابقه و سنگین 8.2 درصدی روبرو شده است.

طبق این گزارش در سه ماهه چهارم سال گذشته فراوری ناخالص داخلی فرانسه 1.4 درصد نسبت به سه ماهه قبلی آب رفته است، در حالی که در تخمین های اولیه این مقدار 1.3 درصد پیش بینی شده بود.

در این گزارش آمده است: در سه ماهه چهارم که دومین قرنطینه ملی مقابله با کرونا در سراسر فرانسه برقرار شد، فراوری ناخالص داخلی 4.9 درصد نسبت به سطح فراوری ناخالص داخلی سه ماهه چهارم سال قبل کاهش یافت. البته این افت نسبت به سقوط سالانه 18.2 درصدی سه ماهه دوم، که اولین قرنطینه برقرار شده بود، شدت کمتری داشت.

اقتصاد فرانسه در سال 2019 توانست با رشد 1.5 درصدی خود یکی از بهترین عملکرد های مالی منطقه اروپا را به ثبت برساند، اما سال گذشته با بدترین سقوط مالی بعد از جنگ جهانی دوم روبرو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1493

به "سقوط تاریخی فراوری ناخالص داخلی فرانسه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط تاریخی فراوری ناخالص داخلی فرانسه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید