ساوت گیت: خلاق ترین بازیکنان فوتبال انگلیس را دارم، استرلینگ: شانس هم یارمان بود

به گزارش شاتر عکاسی، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از عملکرد شاگردانش در شب پیروزی خارج از خانه مقابل ایسلند در شروع لیگ ملت های اروپا ابراز خرسندی کرد.

ساوت گیت: خلاق ترین بازیکنان فوتبال انگلیس را دارم، استرلینگ: شانس هم یارمان بود

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال انگلیس گام اول خود در دومین دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا را با پیروزی خارج از خانه یک بر صفر مقابل تیم ملی ایسلند برداشت.

در این بازی که پایانی دراماتیک داشت، انگلیسی ها در حالی با تک گل رحیم استرلینگ از روی نقطه پنالتی در دقایق تلف شده نیمه دوم به برتری رسیدند که تیم میزبان کمتر از دو دقیقه بعد فرصت تکرار چنین کاری را داشت، اما فرصت این تیم برای گلزنی از روی نقطه پنالتی به هدر رفت.

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس در تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی گفت: بازیکنان ما در همان مناطقی از میدان قرار گرفتند که ما از آنها خواسته بودیم حضور داشته باشند. بیراه نیست اگر بگویم که من امشب در تیمم خلاق ترین بازیکنان فوتبال انگلیس را به زمین بازی فرستادم.

ساوت گیت سپس درباره اُفت سطح عملکرد تیمش در دقایق پایانی که در نهایت با اعلام یک پنالتی هم به سود حریف هم همراه بود، تأکید کرد: همه باید درک کنند که بازیکنان ما چه آنهایی که بعد از پایان کارشان در فوتبال باشگاهی فرصت استراحت دو هفته ای داشتند، چه آنهایی که به تازگی وارد اردوی پیش فصل تیم های شان شده اند، هنوز به اندازه کافی آماده نیستند و به همین دلیل هم طبیعی است که آنها برای فشار آوردن در یک سوم دفاعی حریفی که سرسختانه و چند لایه دفاع می کند، چالش سختی پیش رو داشته باشند.

رحیم استرلینگ بال منچسترسیتی و زننده تک گل مسابقه هم درباره این بازی گفت: بازی سختی بود. به نظر ما سراپا حمله بودیم و حتی بعد از 10 نفره شدن مان هم به بازی مان ادامه دادیم. واقعاً نمی توانستید تشخیص بدهد که حریف 11 بازیکن دارد و ما 10 تا. ما تملک مان بر توپ را حفظ کردیم و در نهایت از فرصتی که به دست آوردیم، استفاده کردیم. البته در پایان کمی شانس هم به ما برای حفظ نتیجه کمک کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1208

به "ساوت گیت: خلاق ترین بازیکنان فوتبال انگلیس را دارم، استرلینگ: شانس هم یارمان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: خلاق ترین بازیکنان فوتبال انگلیس را دارم، استرلینگ: شانس هم یارمان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید