سارقان سرقت یک میلیاردی منزل بازداشت شدند خبرنگاران

به گزارش شاتر عکاسی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 3 نفره سارقان منزل و کشف سرقت یک میلیارد و 500 میلیون ریال اطلاع داد.

سارقان سرقت یک میلیاردی منزل بازداشت شدند خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان بیان داشت: هشتم مرداد ماه سال گذشته پرونده ای از سوی کلانتری 128 تهران نو با موضوع سرقت از منزل برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و در اختیار دایره مبارزه با سرقت این پایگاه نهاده شد.

وی عنوان داشت: شاکی که خانم میانسالی بود گفت، من و همسرم حدود ساعت 1930 ششم مرداد ماه منزل خود را واقع در محله تهران نو ترک و پس از مراجعت در ساعت 22 متوجه خروج سه مرد جوان در حالی که اموالی در تصرف آنان بوده از ساختمان شدیم که چهره یکی از آن ها را به وضوح مشاهده کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران عظیم ابرازداشت: شاکی در ادامه اعلام نمود، پس از ورود به ساختمان با قفل تخریب شده درب واحد روبرو و با ورود به منزل متوجه سرقت اموالی از قبیل مقادیری طلاجات، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و ... به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال شدیم.

این مقام انتظامی توضیح داد: موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه نهاده شد و در این راستا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و بازدید محل سرقت و همچنین آنالیز دوربین های مداربسته به محل جرم عزیمت نمودند

وی اضافه نمود: کارآگاهان در ادامه با کشف سرنخ های متعدد و بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم پیروز به شناسایی دزدان شده و با کشف هویت و مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی هر سه دزد دستگیر شدند.

این مقام انتظامی شرح داد: با توجه به اینکه شاکی و همسر وی دزد را در حین سرقت مشاهده کرده بودند با مراجعه به این یگان در روبروه حضوری متهم مذکور را مورد شناسایی و بعنوان دزد منزل شان معرفی کردند.

سرهنگ کنجوریان اضافه نمود: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی پس از تحقیقات لازم از هر سه متهم، دزدان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1584

به "سارقان سرقت یک میلیاردی منزل بازداشت شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان سرقت یک میلیاردی منزل بازداشت شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید