روسیه در پی ردیابی افراد مبتلا به کرونا به وسیله تلفن همراه است

به گزارش شاتر عکاسی، نخست وزیر روسیه دستور ساخت نرم افزاری برای تلفن های همراه داده است که بر اساس آن، رفت و آمد افراد مبتلا به ویروس کرونا به وسیله تلفن های همراه آنان قابل ردیابی است.

روسیه در پی ردیابی افراد مبتلا به کرونا به وسیله تلفن همراه است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش پایگاه خبری دولت روسیه، میخاییل میشوستین از وزیر ارتباطات روسیه خواسته است افراد مبتلا به کرونا و کسانی که با آنها ارتباط دارند را به وسیله تلفن همراه ردیابی کند.

به گفته نخست وزیر روسیه، این نرم افزار باید به افراد دیگر اطلاع دهد که در نزدیکی فردی قرار دارند که به کرونا مبتلا شده است و آنها هم باید خود را در قرنطینه قرار دهند، از طرفی این اطلاعات باید برای ستاد مقابله به شیوع بیماری کرونا در منطقه ای که چنین اتفاقی افتاده است، ارسال گردد.

براساس گفته میشوستین، این نرم افزار باید تا آدینه آماده بهره برداری در روسیه شده باشد.

دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه در واکنش به پرسش خبرنگاران در مورد نقض آزادی های فردی مردم با ایجاد این نرم افزار گفت: ما برای جلوگیری از شیوع کرونا هرکاری لازم باشد انجام می دهیم و این اقدام در شرایط حاضر حقوق مردم روسیه را نقض نمی کند و به دنبال نجات جان آنان است.، ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 919

به "روسیه در پی ردیابی افراد مبتلا به کرونا به وسیله تلفن همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در پی ردیابی افراد مبتلا به کرونا به وسیله تلفن همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید