رقابت یک زن و شوهر از دو حزب مخالف در انتخابات عمومی ایرلند

به گزارش شاتر عکاسی، هالی کرنز از حزب سوسیال دموکرات برای بردن انتخابات در حوزه کورک در منطقه جنوب غربی ایرلند باید با شریک زندگی اش کریستوفر اُسالیوان از حزب فیانا فویل رقابت کند.

رقابت یک زن و شوهر از دو حزب مخالف در انتخابات عمومی ایرلند

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ماجرای دوئل عاشقانه دو نفر در انتخابات عمومی ایرلند شبیه یک کمدی عاشقانه با فیلمنامه ای بسیار بد است. با این تفاوت که پای هالیوود به این داستان باز نشده است؛ دست کم تا این لحظه. کرنز درباره رقابت با شوهر خود به روزنامه ایرلندی اکو می گوید: آشکار است که برخورد شخصی ما با ماجرا بسان سوختن خانه مان است. ما با عشق و جنگ عادلانه برخورد می کنیم.

کرنز سال گذشته به عنوان عضو شورای کورک کانتی از حزب کوچک چپگرای سوسیال دموکرات برگزیده شد. در حالی که اُسالیوان با صدرنشینی در همان انتخابات از حزب میانه فیانا فویل یا سربازان سرنوشت عنوان شهردار را از آن خود کرد. با وجود رابطه زن و شوهری، دو حزب ایرلندی تصمیم گرفتند کرنز و اُسالیوان را برای رقابت در انتخابات عمومی مجلس ایرلند روز هشتم فوریه به نمایندگی از خود نامزد نمایند.

اُسالیوان به درخواست رسانه ها برای تبادل نظر پاسخ مثبت نداده اما همسرش بدون اشاره به رویارویی احتمالی خانوادگی در انتخابات معتقد است مردم کورک به دگرگونی اساسی در نظام بهداشت و سلامت و گزینه هایی برای پیشرفت احتیاج دارند.

البته این درام عاشقانه می تواند یک سرانجام خوش هم داشته باشد. از آنجا که سهمیه کورک در مجلس ایرلند سه جایگاه است، هر دو عضو خانواده می توانند با رای مردم وارد مجلس شوند و به زندگی مشترک شان هم ادامه دهند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 756

به "رقابت یک زن و شوهر از دو حزب مخالف در انتخابات عمومی ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت یک زن و شوهر از دو حزب مخالف در انتخابات عمومی ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید