رشت، سیدی: مقابل صعنت نفت باید با سیاست و هوشمندانه بازی کرد

به گزارش شاتر عکاسی، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت معتقد است که این تیم باید مقابل صنعت نفت با سیاست و هوشمندانه بازی کند.

رشت، سیدی: مقابل صعنت نفت باید با سیاست و هوشمندانه بازی کرد

به گزارش خبرنگاران از رشت، محسن سیدی در نشست خبری پیش از دیدار سپیدرود مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در رابطه با تغییر و تحولاتی که اتفاق افتاده، همه شما خبر دارید چه اتفاقاتی برای تیم مردمی و محبوب سپیدرود افتاد. امیدوارم با تغییراتی که به وجود آمده، بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم. به لحاظ تاکتیکی که نمی شد در این زمان کوتاه کاری انجام داد، اما سعی کردیم به لحاظ روحی و روانی روی تیم کار کنیم تا بتوانیم اولین امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت، گفت: میثم فردوسی و علی عباسی مصدوم هستند، اما میلاد شیخ سلیمانی رسید و کوروش ملکی را هم گروه پزشکی رسانده است. ما محرومی نداریم و سعی خواهیم کرد از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

مربی سپیدرود درباره شناخت کادرفنی این تیم از صنعت نفت، اظهار داشت: صنعت نفت را همه می شناسند. از بچگی این تیم را همه می شناسند که جزو تیم های مردمی است و تیم هایی چون مانند سپیدرود، ملوان و صنعت نفت تیم های با تماشاگران پرشور هستند. صنعت نفت این فصل هم تغییراتی انجام دادند و کادرفنی خارجی آورده اند که ثبات داشتند. گروه بررسی ما این تیم را بررسی نموده است، آنها را می شناسیم و سعی می کنیم هوشمندانه و با سیاست بازی کنیم و اتفاقات خوبی را به لحاظ فنی رقم بزنیم. امیدوارم که فردا هواداران سپیدرود از تیم شان حمایت نمایند و سعی خواهیم کرد شرایط خوبی برای سپیدرود رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 25

به "رشت، سیدی: مقابل صعنت نفت باید با سیاست و هوشمندانه بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشت، سیدی: مقابل صعنت نفت باید با سیاست و هوشمندانه بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید