دومین مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد اردبیل برگزار گردید

به گزارش شاتر عکاسی، خبرنگاران/اردبیلبا حضور مسئولان استانی و کشوری و اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل دومین مجمع انتخاباتی این سازمان در اردبیل برگزار گردید.

دومین مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد اردبیل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، در مراسمی که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار گردید، از بین35 نفر از فعالان سمن های استان که در این مجمع اعلام کاندیداتوری نموده بودند، 9 نفر با رای اعضا به عنوان اعضای اصلی و چهار نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

با سرانجام یافتن شمارش آرا دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل ژیلا آقاغفاری، راشد پرستار، رامین نیلوفری، سجاد صدایی، حسین وارسته، صادق پناهی، بهنام خیراندیش، پیمان زینالی و بهزاد کوهی به عنوان اعضای اصلی و امیر قاسمی، پیمان آریاپرور، مجید صفری و توحید مهدوی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل سپردن کار به دست جوانان را از سیاست های اصلی ورزش و جوانان استان اردبیل گفت.

بهرام آقاخانی با اشاره به اینکه صلاحیت هیچ یک از شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات رد نشده است، اعلام نمود: شرکت 40 نفر از اعضای جوان سازمان های مردم نهاد استان اردبیل در دومین دوره انتخابات نشان از اهمیت مسایل مربوط به جوانان است.

وی با تاکید بر تشکیل مجامع موثر در راستای حل مسایل و مسائل جوانان اعلام کرد: انتخاب افراد باید به شکلی صورت گیرد که بتواند از حقوق مسلم جوانان و سازمان های مردم نهاد این استان در مجامع کشوری دفاع کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل مطالبه گری را یکی از خصوصیات اصلی و شاخص جوانان دانست و توضیح داد: نماینده جوانان باید در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و ... زبان گویای سازمان باشد و بتواند خواسته ها و مطالبات عمومی را به گوش مسئولان برساند.

آقاخانی گام اصلی توسعه استان را واگذاری امور به جوانان اعلام و اعلام نمود: در هر مقطعی در کشور به جوانان اعتماد شده نتیجه و ثمره مثبت آن را شاهد بودیم.

وی بر استفاده از ظرفیت جوانان در راهبرد مسایل کشور تاکید نمود.

در این مراسم شرک کنندگان با آرای مستقیم خود منتخبین سمن های جوانان را انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 543

به "دومین مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد اردبیل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین مجمع انتخاباتی سازمان های مردم نهاد اردبیل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید