دلیل عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن کنترل قیمت ها نیست

به گزارش شاتر عکاسی، معاون وزیر راه با تأکید بر این که دلیل عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن کنترل قیمت ها نیست، گفت: تهیه این گزارش زمانبر و کار سنگینی است.

دلیل عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن کنترل قیمت ها نیست

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمود محمودزاده درباره دلایل منتشر نشدن گزارش تحولات بازار مسکن، اظهار کرد: واقعیت موضوع این بوده که انتشار گزارش تحولات بازار مسکن بعد از چند ماه وقفه در آذرماه سال گذشته (مربوط به آبان ماه 99) یک حرکت صحیح و خیلی درستی از نظر ما بود که می توانست اطلاعات دقیق بازار مسکن از کل کشور را در اختیار مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: اما احساس کردیم این مسئله شاید برای بیشتر کارشناسان و کسانیکه دنبال اطلاعات می گردند، مهم نباشد. این کار خیلی زمانبر است و بررسی کردن کل خرید و فروش مسکن سراسر کشور ، حداقل مراکز استان، جمع بندی و موضوعات مختلف مربوط به آن کار سنگین و زمانبر است.

وی با یادآوری این که فکر می کردیم تهیه و انتشار گزارش تحولات بازار مسکن سراسر کشور مورد استقبال و استفاده بیشتری قرار گیرد، اضافه نمود: در مجموع عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی دلیل خاصی ندارد و ممکن است هر زمانی این گزارش ها مجددا منتشر گردد و در سایت وزارتخانه قرار بگیرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این پرسش که آیا عدم انتشار واکنش ها به متوسط قیمت مسکن اهواز بود، توضیح داد: در هر شهری ممکن است که طی یک بازه زمانی یکماهه خرید و فروش های ویژه ای در بازار مسکن انجام گردد که متوسط قیمت مسکن را بالا برده یا پایین بیاورد. متوسط قیمت مسکن در شهر اهواز واقعیتی بود که بر اساس کد رهگیری معاملات مسکن استخراج شده و نظر شخصی نبوده است.

محمودزاده یادآور شد: اطلاعات مرکز آمار و بانک مرکزی بر اساس اطلاعات بازار است و نمی توانیم بگوییم این اطلاعات وجود ندارد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1565

به "دلیل عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن کنترل قیمت ها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل عدم انتشار گزارش تحولات بازار مسکن کنترل قیمت ها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید