در اقناع سازی و همراه کردن مردم در مقابله با کرونا پیروز نبودیم

به گزارش شاتر عکاسی، تهران(پانا) - استاندار تهران ضمن اشاره به کمبودهای زیرساخت های بهداشتی تهران بیان نمود ما در همراه سازی و اقناع مردم در مقابله با کرونا پیروز نبودیم.

در اقناع سازی و همراه کردن مردم در مقابله با کرونا پیروز نبودیم

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، در نشست گفت وگو محور کووید19 که در حاشیه همایش تازه های علوم بهداشتی کشور برگزار گشت، افزود: ما هر زمانی و در هر موضوعی که توانستیم مشارکت مردم را جلب کنیم، توفیق داشتیم. مثلا در فروردین در تهران زیر 10 نفر و در کشور زیر 30 نفر مرگ روزانه داشتیم. ولی یک دفعه موضوع فاصله گذاری هوشمند مطرح شد، کجای این فاصله گذاری هوشمند است؟ در اپیدمی باید پروتکل ها سخت گیرانه باشد، نظارت ها شدید باشد، اقدامات پیشگیرانه را تقویت کنیم، ضعف عمده ما این بود که به نیروهای بهداشتی میدان ندادیم.

وی به تراکم جمعیتی تهران اشاره کرد و گفت: در این شهر تنها حدود 600 هزار نفر در روز برای ارائه خدمت در دستگاه های دولتی و خصوصی تردد می کنند.

به گفته وی، امکانات بهداشتی درمانی استان تهران مثل خانه بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز بهداشت درمانی شهری از میانگین کشوری پایین تر است. به بیان دیگر ما ضعف ساختار نظام سلامت در حوزه بهداشت در تهران داریم. در مورد تخت بیمارستان هم همین موضوع است. در چنین وضعیتی ما با کرونا روبرو شدیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1322

به "در اقناع سازی و همراه کردن مردم در مقابله با کرونا پیروز نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اقناع سازی و همراه کردن مردم در مقابله با کرونا پیروز نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید