درخواست چین از همه کشور ها برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت

به گزارش شاتر عکاسی، سخنگوی وزارت خارجه چین از تمامی کشور های جهان خواست با سازمان جهانی بهداشت همکاری نمایند.

درخواست چین از همه کشور ها برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از شینهوآ، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (سه شنبه) در بیانه ای از کشور های مختلف خواست با سازمان جهانی بهداشت برای ردیابی ویروس کرونا همکاری نمایند.

بر اساس پژوهشی که به تازگی در میلان ایتالیا به انجام رسیده ویروس کرونا از ماه سپتامبر 2019 (شهریور 1398) در این کشور وجود داشته که این برابر با 5 ماه پیش از اعلام اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیاست.

در واکنش به این پژوهش لیجیان در گزارش روزانه خود با اشاره به آنکه چنین یافته هایی نشان می دهد ردیابی ویروس کرونا امری پیچیده است، اضافه نمود: دانشمندان باید همکاری بین الملی برای تحقیق در این باره را به انجام برسانند. چنین همکاری باعث می گردد از خطرات احتمالی در آینده جلوگیری گردد.

این مقام چینی در انتهای اظهاراتش گفت: ردیابی ویروس عملیاتی مداوم است و همکاری تمامی کشور ها را نیازمند است. چین امیدوار است جامعه بین المللی به نگرشی واحد برسد و به سازمان جهانی بهداشت یاری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1332

به "درخواست چین از همه کشور ها برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست چین از همه کشور ها برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید