خلیل زاده: مسئولان سایپا هرچه گفته اند به خانواده خودشان گفته اند، آزارم به مورچه هم نمی رسد

به گزارش شاتر عکاسی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید امیدوارم تیمش در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر گردد.

خلیل زاده: مسئولان سایپا هرچه گفته اند به خانواده خودشان گفته اند، آزارم به مورچه هم نمی رسد

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در حاشیه تمرین روز یکشنبه پرسپولیس اظهار کرد: بازی سخت و حساسی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل طرفداران مان را شاد کنیم.

او درباره ساعت برگزاری بازی و این که آیا مسئله ای از این بابت برای تیم به وجود خواهد آمد یا خیر گفت: تیمی که برای قهرمانی می جنگد نباید مساله ای برایش مهم باشد. برف و باران و ساعت بازی نباید اهمیتی داشته باشد. ما با تمام توان مان به این بازی می رویم تا نتیجه بگیریم.

وی درباره اتفاقاتی که در بازی با سایپا اتفاق افتاده هم گفت: این گونه مسائل طبیعی است و در فوتبال رخ می دهد. نمی خواهم زیاد درباره این مساله صحبت کنم. بازیکنان پرسپولیس یک درصد هم مقصر نبودند. سابقه بازیکن حریف تعیین است. من هم نمی خواهم درباره حاشیه های صحبت کنم و فعلا روی فینال تمرکز نموده ایم. امیدوارم که برویم و نتیجه خیلی خوبی در ژاپن بگیریم و در بازی برگشت با حمایت طرفداران مان نتیجه خوبی کسب کنیم.

خلیل زاده توضیح داد: مسیر سخت و طولانی را از شروع لیگ قهرمانان آسیا طی نموده ایم. امیدوارم این بازی سخت و حساس را پیش رویمان است، ببریم و قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا الان نگاه ملی به پرسپولیس وجود دارد یا خیر گفت: درباره این موضوع نمی توانم صحبت کنم و اطلاعی ندارم. ما هنوز تیم حریف را بررسی ننموده ایم و فکر می کنم باید در جلسه فنی که در دبی برگزار می گردد حریف را بررسی کنیم. ما چند بازیکن مصدوم برای بازی با کاشیما داریم و بعضی از بازیکنان با مصدومیت بازی می نمایند. امیدوارم این نیم فصل را خدا به خیر کند. البته من در این بازی قول گلزنی نمی دهم اما کوشش می کنیم گل نخوریم. امیدوارم برای این بازی همه مردم ایران برایمان دعا نمایند و یکدل شویم و کاری کنیم که پس از سال ها که تیمی از ایران قهرمان آسیا نشده پرسپولیس بتواند قهرمان گردد.

وی درباره اینکه مسئولان سایپا گفته اند بی ادب تر از شجاع خلیل زاده ندیده اند گفت: هر چیزی درباره من گفته اند به خانواده خودشان گفته اند. همه بازیکنان تیم من را می شناسم و اگر کسی با من کاری نداشته باشد، آزارم به یک مورچه هم نمی رسد. من شوخ طبع ترین بازیکن تیم هستم اما کاری هم به کسی ندارم. کسی که بی احترامی کند بی احترامی می بیند. درست صحبت نمایند و درست هم بشنوند. مدیرعامل سایپا و مربی سایپا صحبت هایی کردند که من نمی خواهم جواب شان را بدهم. شما وقتی از چیزی اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید بهتر است. خدا بالاسرمان است و می داند چه اتفاقی افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 85

به "خلیل زاده: مسئولان سایپا هرچه گفته اند به خانواده خودشان گفته اند، آزارم به مورچه هم نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: مسئولان سایپا هرچه گفته اند به خانواده خودشان گفته اند، آزارم به مورچه هم نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید