خبرنگاران پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد

به گزارش شاتر عکاسی، تهران- خبرنگاران- شهردار منطقه 13 تهران گفت: پویش تجلیل از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی شهری در سرای محله امامت تهران برگزار گشت.

خبرنگاران پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، در این مراسم از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم در مبارزه با کرونا یاد کرد و گفت: شما عزیزان در کنار سایر اقشار خالصانه در این شرایط بحرانی فعالیت کردید و با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بر داشتید.

وی با اشاره به راه اندازی پویش تجلیل از پاکبانان در این منطقه افزود: در کنار برگزاری طرح کمک مومنانه، این پویش با هدف قدردانی از فعالیت های بی وقفه پاکبانان منطقه از محله امامت کلید خورد و در دیگر محلات این منطقه ادامه می یابد.

شهردار منطقه 13 ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برکات این ماه، حس همگرایی و کمک به همنوعان است که این پویش نیز در این راستا در ماه مبارک رمضان کلید خورد.

در این مراسم که با رعایت اصول و موازین بهداشتی همراه با غربالگری پاکبانان برگزار شد، 350 عدد سبد کالا شامل حبوبات، لبنیات و غلات بین شرکت کنندگان توزیع شد.

پیش از این سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به یک پاکبان رفتار نامناسبی داشت؛ رفتار وی واکنش های کاربران در فضای مجازی را در پی داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 998

به "خبرنگاران پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید