خبرنگاران واشنگتن پست: فرایند مهاجرت به آمریکا معکوس شد

به گزارش شاتر عکاسی، تهران- خبرنگاران- روزنامه واشنگتن پست روز سه شنبه نوشت: فرایند مهاجرت به آمریکا معکوس شده و خروج از کشور و دریافت ویزا خارجی توسط شهفرایندان آمریکایی به طور بی سابقه افزایش یافته است.

خبرنگاران واشنگتن پست: فرایند مهاجرت به آمریکا معکوس شد

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، واشنگتن پست با اشاره به خروج آمریکایی ها از کشور گزارش می دهد که عواملی مانند خشونت سیاسی، درگیری های نژادی و شیوع ویروس کرونا از جمله دلایل اصلی این اقدامات است.

دفتر وکالت مهاجرت کانادا هیتر سگال گزارش می دهد که دفتر این مرکز در تورنتو شاهد دریافت پرسش های بسیار از طرف مردمان آمریکا در مورد مهاجرت بوده است.

براساس گزارش دفتر هیتر سگال، درخواست ها برای مهاجرت بعد از آن افزایش یافت که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در اولین دور از مناظره انتخاباتی خود با بایدن حاضر نشد تا رفتار فزونی طلبان سفید پوست را محکوم کند.

به نوشته واشنگتن پست، اعتقاد بر این است که افزایش قدرت فزونی سفیدپوست ها و گروههای نفرت ستیزه جویانه عامل اصلی افزایش نرخ مهاجرت در آمریکا است.

این روزنامه آمریکا یی افزود که تنها در نیمه اول سال 2020 بیش از پنج هزار و 816 نفر از داشتن تابعیت آمریکا انصراف داده اند که این آمار دو هزار و 72 مورد بیشتر از سال گذشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1307

به "خبرنگاران واشنگتن پست: فرایند مهاجرت به آمریکا معکوس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واشنگتن پست: فرایند مهاجرت به آمریکا معکوس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید