خبرنگاران شهردار جدید مهاباد معرفی گردید

به گزارش شاتر عکاسی، مهاباد- خبرنگاران- پس از منصوب شدن جمیل قادری به عنوان شهردار جدید مهاباد با حکم استاندار آذربایجان غربی، مراسم تودیع و معارفه وی عصر امروز، چهارشنبه در فرمانداری این شهرستان با حضور جمعی از مسوولان برگزار گردید.

خبرنگاران شهردار جدید مهاباد معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی، گفت: بعد از اتفاقات بوجود آمده در شورا و شهرداری مهاباد، این شهر نیازمند ساماندهی آن با استفاده از یک شهردار مردمی و علمی بود که به همین دلیل فردی با این شرایط برای تصدی این پست، از سوی استاندار آذربایجان غربی انتخاب شد.

محمد عابدی با بیان اینکه مردمی بودن و تخصص دو خصلت مهم در موفقیت کار هر شهردار است اضافه نمود: مدیریت هر شهر اقدامی انفرادی نیست و همچون زنجیره ای پیوسته نیازمند مشارکت و کمک تمامی دستگاه های هر شهر است.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در ادامه این مراسم با اشاره به بعضی از مسائل شهرداری مهاباد که موجب سلب اعتماد عمومی و مسائل شهری شده بود گفت: مسوولان باید شفافیت، اطلاع رسانی دقیق و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور خود قرار دهند.

عارف خدرلو با بیان مطالبات شهروندان از شهرداری اضافه نمود: اتفاقات اخیر در مدیریت شهری مهاباد ضربه بزرگی به اعتماد عمومی شهروندان به شهردای وارد کرد که شهردار جدید با در اولویت قرار دادن شفافیت می تواند ضمن برخورد با فساد اداری و اقتصادی اعتماد از دست رفته را بازگرداند.

وی گفت: شهردار باید با ساماندهی پرداخت حقوق پرسنل و ساماندهی واحدهای تابعه شهرداری در مورد پیگیری مطالبات حقوقی و اقتصادی کارکنان و جلب اعتماد عمومی و برخورد با کسانی که به صورت غیرقانونی در زمینه ساخت و ساز فعالیت می نمایند را سرلوحه کاری خود قرار دهد و به دنبال احیای صنعت گردشگری شهر و کسب درآمد پایدار باشد.

خدرلو، عدالت در برخورداری از امکانات و خدمات برای تمامی مناطق شهر و مبارزه جدی با ساخت و سازهای غیراستاندارد و غیرقانونی و همچنین جلوگیری و مبارزه با زمین خواری در شهرستان که به شکل فزاینده ای رو به افزایش است را از دیگر اموری عنوان نمود که باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

در ادامه این مراسم از زحمات کریم محمدنژاد سرپرست شهرداری تقدیر و سیدجمیل قادری به عنوان چهل و چهارمین شهردار مهاباد معرفی گردید.

سیدجمیل قادری متولد سال 1346 در مهاباد است، وی دارای مدرک دکترا در رشتهی هیدرولوژی و مهندسی منابع آب است و هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد است.

از سوابق اجرایی وی می توان به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، رئیس دانشگاه پیغام نور بوکان، عضویت در کمیته ملی آبکمک و زهکشی کشور و مدیرعاملی شرکت هیدروسازه غرب اشاره نمود.

شهر 166 هزار و 518 نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومترمربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1455

به "خبرنگاران شهردار جدید مهاباد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار جدید مهاباد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید