خبرنگاران خطر سرمازدگی باغات در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

به گزارش شاتر عکاسی، شهرکرد- خبرنگاران- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای روز سه شنبه نهم اردی بهشت کاهش محسوس دما در مناطق مختلف استان پیش بینی می گردد که خطر سرمازدگی باغات را افزایش می دهد.

خبرنگاران خطر سرمازدگی باغات در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مهرداد قطره سامانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: بارش های 24 ساعت گذشته خسارت سنگینی به باغات و مزارع کشاورزی استان وارد کرد و این خطر آسیب دیدگی برای فردا نیز وجود دارد.

وی از ورود یک سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت در استان اطلاع داد و گفت: با فعالیت این سامانه در استان خطر سرمازدگی تا حدی رفع می گردد.

قطره سامانی توضیح داد: بارش ها تا انتها هفته در استان تداوم خواهد داشت و در بسیاری از مناطق استان به طور میانگین 5 میلیمتر باران به دنبال دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میانگین بارش های سال آبی جاری در استان را 500 میلیمتر گفت و اضافه کرد: این بارش ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 39 درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت 10 درصد کاهش دارد.

قطره سامانی خاطر نشان کرد: به دنبال وزش باد شدید در بعضی ساعات در استان، وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز در روزهای آینده دوره از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش ها در این استان، استان های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 910

به "خبرنگاران خطر سرمازدگی باغات در چهارمحال و بختیاری وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خطر سرمازدگی باغات در چهارمحال و بختیاری وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید