خبرنگاران املاک مازاد دستگاه های اجرایی شهرستان شهرکرد شناسایی می شود

به گزارش شاتر عکاسی، شهرکرد- خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرکرد با اشاره به سیاست دولت مبنی بر مولدسازی اموال و دارایی های مازاد گفت: املاک مازاد دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی این شهرستان شناسایی و فروخته می شود.

خبرنگاران املاک مازاد دستگاه های اجرایی شهرستان شهرکرد شناسایی می شود

سپبنتا حبیبی روز چهارشنبه در نخستین کمیته تخصصی زمین و مسکن شهرستان شهرکرد تاکید کرد: در این راستا، یک کارگروه برای شناسایی املاک مازاد دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی این شهرستان تشکیل و فعال شود و پیگیری های لازم برای واگذاری ها را انجام دهد.

وی افزود: با مشاوران املاک که نسبت به انعقاد قراردادهای خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن با مبلغ های بالا، غیرمتعارف و کارشناسی نشده اقدام کنند، برخورد قانونی می شود.

حبیبی شرح داد: طرح کنترل و کاهش قیمت زمین و مسکن در شهرستان شهرکرد به صورت ویژه در دستور کار فرمانداری این شهرستان قرار گرفته است و در این طرح پهنه بندی و تعرفه گذاری کارشناسی برای مناطق مختلف شهر شهرکرد ارائه شد.

معاون فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در جلسات بعدی کمیته تخصصی زمین و مسکن شهرستان شهرکرد نسبت به تکمیل نظریه های کارشناسی پهنه بندی و تعرفه گذاری مناطق مختلف شهرکرد اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، در اجرای جزء یک بند ه تبصره 12 قانون بودجه سال 1398، دستگاه های اجرایی مکلف به شناسایی اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند تا این وزارتخانه بر اساس ماموریت های محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نسبت به مولدسازی دارایی های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه های اجرایی اقدام کند.

قیمت بازار مسکن در بخش های خرید، فروش، رهن و اجاره، این روزها در کشور و چهارمحال و بختیاری با رشد شتابان روبرو شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 1121

به "خبرنگاران املاک مازاد دستگاه های اجرایی شهرستان شهرکرد شناسایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران املاک مازاد دستگاه های اجرایی شهرستان شهرکرد شناسایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید