حمله لفظی روسیه به امریکا به خاطر مادورو

به گزارش شاتر عکاسی، ایسنا نوشت: روسیه به اقدام اخیر آمریکا در طرح اتهام قاچاق مواد مخدر علیه رئیس جمهور ونزوئلا و مشخص جایزه برای بازداشت وی واکنش نشان داده و این اتهام ها را پوچ خواند.

حمله لفظی روسیه به امریکا به خاطر مادورو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، روسیه همچنین اعلام نمود: تحریم هایی که آمریکا علیه ونزوئلا اعمال نموده با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا می تواند تبدیل به ابزار نسل کشی شوند.

دولت آمریکا اخیرا برای نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و چند تن دیگر از مقام های ارشد نزدیک به وی به اتهام قاچاق مواد مخدر کیفرخواست صادر کرد.

روسیه اعلام نمود که این اتهامات آمریکا علیه مادورو را آن هم در زمانی که کشورهای دنیا برای مبارزه با کرونا ویروس کوشش هایشان را یکی می نمایند پوچ و ددمنشانه در نظر می گیرد.

خبرگزاری اینترفاکس گزارش داد، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: ما هر چقدر هم بر درخواست مان برای برداشته شدن فوری تحریم های غیر قانونی یک جانبه (علیه ونزوئلا) تاکید کنیم کافی نخواهد بود؛ این تحریم ها در شرایط فعلی شیوع ویروس در دنیا در حال تبدیل به ابزار نسل کشی هستند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 923

به "حمله لفظی روسیه به امریکا به خاطر مادورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله لفظی روسیه به امریکا به خاطر مادورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید