ثبت نام کنندگان سماح تحت پوشش بیمه هستند ، حوادث با توجه به افزیش جمعیت بیشتر شده است

به گزارش شاتر عکاسی، مدیرعامل بیمه ایران اظهار کرد: همه زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام نموده اند تحت پوشش بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه درمان هستند و دیه و خسارت آن ها بر اساس میزان و مبلغ تعهد، پرداخت می گردد

ثبت نام کنندگان سماح تحت پوشش بیمه هستند ، حوادث با توجه به افزیش جمعیت بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، شرکت بیمه ایران سه سال است که تمامی زائرین کربلا در ایام اربعین را تحت پوشش خود قرار می دهد و خسارت و دیه تمامی زائرین تحت پوشش بیمه عمر، حوادث و درمان پرداخت می گردد.

رضایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران پس از بازدید از بیمارستان های کربلا و بخش ویژه خدمات درمانی ایرانیان، در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران در مورد وضعیت بیمه زائرین در کشور عراق گفت: بیمه ایران بعنوان بیمه بیمه پوشش دهنده زائرین اربعین حسینی، تحت قرارداد اکثر بیمارستان های کربلا است و نیرو ها و نمایندگان بیمه مسلط به زبان عربی و انگلیسی، در تمامی بیمارستان ها مستقر هستند.

وی اظهار کرد: همه زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام نموده اند تحت پوشش بیمه عمر، بیمه حوادث و بیمه درمان هستند و دیه و خسارت آن ها بر اساس میزان و مبلغ تعهد، پرداخت می گردد و این بیمه نامه تا 24 ساعت پس از ثبت مهر خروج از کشور عراق اعتبار دارد.

وی اضافه نمود: در صورت بروز حادثه، بیمه به یاری جمعیت هلال احمر اقدامات امدادی لازم را انجام داده و شرایط انتقال را چه در داخل عراق و چه به خارج از کشور را فراهم خواهد نمود؛ در نقاط مرزی، نمایندگان بیمه آماده به کار بوده و تمام عملیات را جهت انتقال زائرین به بیمارستان و مراکز درمانی شهر محل سکونت آن ها انجام خواهند داد.

همچنین مدیرعامل شرکت تامین کننده بیمه زائرین گفت: تاکنون مسئله ای با کشور عراق جهت بیمه زائران نداشتیم و با همکاری این کشور توانسته ایم 200 نیروی متخصص در سراسر کشور عراق مستقر کنیم.

وی اضافه نمود: در راستای همکاری های کشور عراق با ایران و پس از رایزنی با سرکنسولگری عراق، زمان دریافت مجوز جهت خروج افراد فوت شده و انتقال آن ها به ایران کاهش پیدا نموده و این اقدام در مدت زمان سه روز انجام می گردد.

رضایی با اشاره به طوفان در عراق و حادثه آوار شدن مواکب گفت: آمار حوادث سال جاری در عراق به نسبت سال گذشته و به دلیل افزایش جمعیت بیشتر شده است، اما این حوادث با همکاری هلال احمر و مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تحت کنترل خواهد بود.

وی اضافه نمود: تمامی مصدومین حادثه خراب شدن مواکب، تحت پوشش بیمه بوده و خسارت و دیه همه زائران آسیب دیده با تایید هلال احمر پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 476

به "ثبت نام کنندگان سماح تحت پوشش بیمه هستند ، حوادث با توجه به افزیش جمعیت بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کنندگان سماح تحت پوشش بیمه هستند ، حوادث با توجه به افزیش جمعیت بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید