تندیس و نشان نوای صلح ایکوم به رئیس جمهور اهدا شد

به گزارش شاتر عکاسی، تندیس و نشان نوای صلح ایکوم ایران از طرف پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته ملی موزه ها (ایکوم ایران) و دبیرخانه نوای صلح ایکوم ایران به حسن روحانی، رئیس جمهوری اهدا شد.

تندیس و نشان نوای صلح ایکوم به رئیس جمهور اهدا شد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در جلسه دیدار رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان شهر قزوین، سیف الله شکری، دبیر دبیرخانه نوای صلح ایکوم ایران با اشاره به ریشه های تاریخی صلح دوستی مردم ایران زمین و لزوم پرسشگری درباره ترویج خشونت، جنگ و کودک کشی در سراسر جهان، توضیحاتی درباره ساختار و ابعاد اجرای این پروژه جهانی ارائه کرد.

شکری در این دیدار همچنین به نمایندگی از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته ملی موزه های ایران و دبیرخانه نوای صلح ایکوم ایران، تندیس و نشان افتخاری این پروژه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دبیر دبیرخانه نوای صلح ایکوم ایران در حاشیه این دیدار گفت: نشان نوای صلح به عنوان نماد صلح دوستی مردم ایران به دبیرکل سازمان ملل متحد نیز اهدا می شود.

به گفته وی، این نشان به همراه سه نشان دیگر به پاسداشت حمایت های معنوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر امور خارجه و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دفتر ریاست جمهوری تسلیم می شود.

دبیرخانه نوای صلح ایکوم ایران که در شهر قزوین قرار گرفته است، فعالیت خود را از اوایل سال 95 آغاز کرده است و نشان نوای صلح ایکوم در جریان سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهوری به شهر قزوین،به او اهدا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: imgshot.ir شناسه مطلب: 794

به "تندیس و نشان نوای صلح ایکوم به رئیس جمهور اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندیس و نشان نوای صلح ایکوم به رئیس جمهور اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید